5
Beberapa hari ni, kalau korang perasan kat Facebook dan Instagram, Dkna ada share satu lagi produk kesihatan dan kecantikkan. Korang jangan beli tau kalau korang tak nak sihat dan tak nak sakit Haaa.. produk ni hanya untuk mereka yang inginkan kesihatan, kesihatan, kesihatan dan kecantikkan

Haa.. kenapa Dkna ulang perkataan kesihatan sampai 3 kali ? Kalau nak cantik, mestilah sihat kan. Bila dah sihat kecantikkan akan terserlah diwajah, di setiap langkah dan perlakuan kita. Kalau sakit, muka nampak tak berseri, kalau sakit jalan pun tak bermaya dan perlakuan kita pun nampak lemah jer. 



Kenapa perlu pilih Codibelle?
  • Ok, sebenarnya Codi merupakan siri berkhasiat yang ditambah dengan Cordyceps terpaten yang berkuali tinggi iaitu sejenis cendawan berharga tinggi yang dijumpai di China sejak 1500 tahun lalu. Produk Codi menawarkan unsur tebaik untuk kesihatan sejajar dengan perkembangan falsafah lagenda dengan bioteknologi.
Cordyceps tu apa?
  • Ramai tertanya-tanya apa tu cordyceps. Sebenarnya ia merupakan jenis cendawan dari China yang telah terbukti secara ilmiah memberi manfaat bagi kesihatan manusia terutamanya untuk paru-paru, hati dan buah pinggang.
CODIBELLE
  • Merupakan minuman Anti-Penuaan campuran Beri dengan Collagen dan Cordyceps
  • Produk yang mengembalikan keremajaan dari segi luar dan dalaman badan yang diformulasi beri, ekstraksi epal, Manjakani, Pueraria lobata dan inulin
  • Diperkaya dengan Marin kolagen 500 Dalton dengan cordyceps untuk pemulihan keremajaan anda.
Kolagen tu apa?
  • Kolagen merupakan protien utama yang ada dalam badan yang merangkumi 30% daripada jumlah protien yang terdapat dikulit. tulang, ligamen, rawan, kornea, gigi dan sebagainya. 
Kenapa perlu pilih Codibelle?
  • Marin kolagen dari Korea bersaiz kecil, hanya 500 Da (produk biasa: 1000 – 3000 Da) yang terbukti paling berkesan dalam penyerapan gastrointestinal.
  • Minuman enak terpaten yang kaya AOX.
  • Ramuan herba mahal seperti Kultur Cordyceps Ekstrak, Manjakani Ekstrak, Pueraria Lobata Ekstrak untuk penjagaan dalaman dan luaran badan.
  • Kaya Epal polifenol (procyanidin, catechin, phlorizin- appjfnol®) yang membantu kesihatan kulit, rambut dan sistem badan.
  • Terbukit berkesan untuk meningkatkan kekenyalan dan ketegangan kulit.
Kebaikan Codibelle
  • Mencantikan dan menganjalkan struktur kulit, menghilangkan masalah jerawat, parut, bekas jerawat, mencerahkan kulit dari dalam secara semulajadi, mengecilkan liang roma, mensama ratakan warna dan tona kulit
  • Awet muda dan wajah berseri.
  • Menghilangkan senggugut dan melancarkan kitaran haid.
  • Melawaskan pembuangan air kecil dan besar.
  • Kembali dara & mengetatkan otot faraj.
  • Power grip & mengembalikan keinginan bersama suami (merapatkan hubungan suami isteri).
  • Memberi tenaga tambahan.
  • Menegang dan menganjalkan payudara & punggung.
  • Mendapatkan zuriat (insyaallah dengan Izinnya).
  • Merawat masalah keputihan, Merawat dan mencegah bau yang kurang enak dibahagian vagina & hilangkan gatal-gatal dibahagian vagina.

Codibelle ni sesuai untuk semua peringkat usia dan juga jantina. Kenapa sesuai? Sebab dalam badan kita amat memerlukan kolagen, makin meningkat usia makin berkurangan jumlah kolagen dalam badan. Sakit lutut, sakit sendi yang selalu dialami oleh mereka lebih berusia. Dengan pengambilan Codibelle ini membantu mengukuhkan struktur kulit dan tisu sel secara semula jadi yang diperlukan untuk menghalang tanda-tanda penuaan.

Cara pengambilan Codibelle
  • Ambil 1 atau 2 sachet sebelum makan pagi atau sebelum tidur. 
  • Bancuh dengan 100ml air (1 sachet) atau 150ml air (2 sachet) dengan air masak atau sejuk. Jangan bancuh dengan air panas supaya sel-sel dalam kolagen tidak mati.

Berminat nak cuba Codibelle, boleh hubungi 017 221 7636 untuk rahsia kesihatan dan kecantikkan disebalik Codibelle. Boleh beli untuk diri sendiri atau untuk ibu bapa. Nilai kebaikan produk ni tidak tertanding harganya dengan kesihatan kita dan juga ibu bapa kita. 

Post a Comment

nuyui a.k.a miss YUI said... 10/7/15 12:21 PM

mcm2 produk skg kan.. ni bru yui tau =)

Haji Kecil Saudagar said... 13/7/15 12:19 AM

Pelaburan kesihatan ialah pelaburan yang baik untuk jangka panjang.
Mencegah lebih baik dari merawat. Sekian.

Salam kenal. Haji masih baru dalam dunia berblogging. Mohon tunjuk ajar ye cik. Tq

Salina Johari said... 28/7/15 9:20 PM

Macam menarik je produk ni..

Mama Kembar 3 said... 28/7/15 9:45 PM

Banyak kebaikan produk ni yer

Uncle Zuan said... 28/7/15 10:43 PM

umi saya dah cuba. memang terbukti terbaik kesan dia ;)

 
Top