6

Kali pertama Dkna dengar, semalam. Macam tak percaya, betul ke Mikhail cakap "tak nak".. Sebab bunyinya macam laju sangat. Sama laju dengan gelengan kepalanya. Hati ibu dah berbunga-bunga bila anak dah pandai bertutur tapi diamkan aje tanpa bagitau suami.

Malam ni, lagi sekali Dkna dengar Mikhail cakap "tak nak" sambil hulurkan pisang dan geleng kepala. Dkna dan suami tiba-tiba terdiam. Kami pandang sesama sendiri. Macam tak percaya dengan apa yang didengari. Tanya suami, 'awak dengar tak apa yang saya dengar'. 

Sah ! Perkataan seterusnya "tak nak". Tahniah Mikhail, semoga membesar dengan sihat dan jadi budak bijak dan soleh. 



............................................................................................................................................................
IKLAN!
Ready Stok ! Promosi !


Ephyra / Skin Bar / Inteemor / M2flex
WhatsApp : 017 221 7636 untuk detail promosi

Pastikan original, baru beli.  

Post a Comment

Kak Sue said... 15/10/15 9:21 PM

Dah mula nak bercakap ye..

KHALID said... 16/10/15 12:37 AM

Mesti comel je kan mikhail sebut 2 perkataan tu

Jom Terjah: ketahui sebab & kenapa trend Fesyen Lelaki semakin popular sekarang ni!

Busyra Takiyudin said... 16/10/15 9:40 AM

hehe. comel je. bru nak brcakap

Sue Izza said... 16/10/15 9:56 AM

geram weh tgk dak kecikni..hehehhee

Inani Hazwani said... 16/10/15 11:04 AM

Wahhh, dah pandai bercakap budak comel ni :)

eima said... 16/10/15 11:35 AM

perkataan terbaru ... seronok bila dgr anak2 makin pandai bercakap ni

 
Top