2
Kalau korang perasaan, kemalangan ni ada kalanya macam bermusim. Contoh yang terkini, kemalangan di Lebuhraya Pantai Timur 2 (LPT 2) yang merangut nyawa sekeluarga.



Allahuakbar. Tragisnya kemalangan ni. Sedih bila semuanya meninggal dalam sekelip mata. Dan yang terbaru, kemalangan di lokasi yang sama jugak. 

Cuba perhatikan kemalangan yang melibatkan pengangkutan awam. Selalunya kemalangan yang melibatkan bas pun bermusim. Apabila satu kes kemalangan yang melibatkan bas, selang beberapa ketika akan ada kemalangan yang lain turut melibatkan bas. Musim?? 

Kadang-kala, kita dah cukup berhati-hati ketika memandu. Kita tak langgar kenderaan orang, tapi kederaan lain yang langgar kita. Sama-sama kita berhati-hati walau dimana pun berada. 


............................................................................................................................................................
IKLAN!
Ready Stok ! Promosi !


Ephyra / Skin Bar / Inteemor / M2flex
WhatsApp : 017 221 7636 untuk detail promosi

Pastikan original, baru beli.  

Post a Comment

Azlinda Azman said... 19/10/15 4:30 PM

Takut tengok xcdt

::EIDA:: said... 22/10/15 5:25 PM

allahhh.. berhati2 lah kita kann hmmm

 
Top