6
Kali ke-2 Dkna makan Mee Kg Pek... Kalau kat Kelantan, ramai yang bagitau Mee Kg Pek ni salah satu 'jenama' yang laris. Dengar cerita, Mee Kg Pek sebenarnya asal dari nama kampung. Ermm.. Sejauh mana kesahihan tu, Dkna tak pasti. Kalau ke mana-mana daerah dalam Kelantan, mesti akan jumpa kedai Mee Kg Pek. 


Kalau tanya Dkna, sedap ke? Ermmm.. Rasanya biasa jer. Cuba kuahnya ada warna ala-ala pink. Sekali rasa macam mee sup.. Eh.. Cuma pedas sikit. Ok la. Kalau tapau bawak balik rumah tu, 1 bungkus pun dah banyak. 

Kat KL atau Putrajaya belum jumpa lagi nama kedai ni. Ada sesiapa nak buka cawangan kat sana? Kat Ayer8 pun ok.

...........................................................................................................................................................
IKLAN!
Ready Stok ! Promosi !


Ephyra / Skin Bar / Inteemor / M2flex
WhatsApp : 017 221 7636 untuk detail promosi


Pastikan original, baru beli.

Post a Comment

CiKaLi said... 27/11/15 6:15 AM

Skali pandang Mcm mkn maggie ? -.-"

Rizziela said... 27/11/15 9:12 AM

nampak mcm sedap aja

Liyana Anuar said... 27/11/15 10:07 AM

nampak macam sedappp jee

::EIDA:: said... 30/11/15 3:17 PM

dkna banjer ida sebungkus! hihii

Mrs. Solarstreak said... 1/12/15 6:53 PM

21 tahun hidup di Machang, tak pernah lagi try Mee Kg. Pek. huhu
lama betul yuyu tak blogwalking kat blog geng kbba.. rindu!

Lisa Nurulain said... 2/12/15 2:32 PM

Mee.. eheheh nampak sedap tapi lisa tak makan mee . takleh makan mee

 
Top