5
Sebelum ni, rasa kesian nak botakkan kepala anak sebab dalam fikiran rambut dia lambat nak tumbuh. Lepas genap usia Mikhail setahun, aku botakkan lagi. 


Dalam tempoh 7 bulan, hasilnya macam ni. Cepat pulak rambut Mikhail tumbuh. Orang tua kata, bau mata pisau atau gunting tu yang buat rambut cepat tumbuh. 

Bila dah tumbuh panjang, jadi berkerinting pulak rambut Mikhail ni...hahaa. Bergulung-gulung. Tak boleh nak buat rambut pacak macam abi. Kalau mandi, nampak la lurus dan panjang rambutnya. 


Lagi sekali, kita kasi botak. Lepas ni, nak tunggu hasil macam mana. Bila dah botak ni, nampak macam budak usia 2 atau 3 tahun. Nampak matang.


...........................................................................................................................................................
IKLAN!
Ready Stok ! Promosi !


Ephyra / Skin Bar / Inteemor / M2flex
WhatsApp : 017 221 7636 untuk detail promosi


Pastikan original, baru beli.



Post a Comment

zeera lily said... 6/12/15 10:43 AM

sama cam my baby..cehh baby besar dah.. dia sentiasa botak sbb rambut dia jenis halus.. pulak dia asyik mintak atok dia potong kn rambut je klu nmpk mesin potong tu..hurmm..

Inani Hazwani said... 6/12/15 11:08 AM

Botak pun hensem. Heheh :D

PeRdU cINta said... 6/12/15 3:51 PM

Lepas ni lagi lebat la ye rambut mikhail...amin..

Yana Libra said... 7/12/15 1:40 PM

comelnyeee...bulat mata..hehe

amir zahari said... 13/12/15 9:05 AM

Rambut kerinting gen dominan.. dgr org ckp kalau masa kecik selalu botak, besar nanti rambut kemain lebat.. ntah betul ke tak tak tahula..hehehe

 
Top