5
Kecoh beberapa hari lepas isu Fazura dengan KimK kan? Hari ni pun masih ada kisah KimK ni..hehee.. Aku macam biasa la, memang tak ambil port pada mulanya. Dengar dan baca jer kawan-kawan bercerita. Hari ni terbosan kat pejabat dan tergoogle KimK.


Owww.. ni rupanya Kim Kardashian, singkatan KimK. Ermm.. baru aku kenal...muahahaaa. Kalau korang bagi gambar KimK yang lain kat aku, sahih aku dah tak kenal. Kelakar pulak si Fazura ni kan. Dia artis, tak kan laaaa tak kenal KimK. Kalau aku tak kenal KimK ok la..boleh percaya la sebab memang sahih aku tak minat untuk kenal dorang ni. 

Paling kelakar, macam mana dia boleh terfikir follower dia mencarut? Dia geng dengan Azwan Ali agaknya..ahahaaa. Kalau ada yang komen kat IG aku dengan perkataan 'KimK' aku tak fikir pun tu mencarut..muahahahaa. Tiba-tiba hilang minat kat dia walaupun sebelum ni memang tak minat pun..kihkihkih


...........................................................................................................................................................
IKLAN!
Ready Stok ! Promosi !


Ephyra / Skin Bar / Inteemor / M2flex
WhatsApp : 017 221 7636 untuk detail promosi


Pastikan original, baru beli.


Post a Comment

PeRdU cINta said... 4/12/15 3:35 PM

Balik pada akal dan hati yang mentafsir sebenarnya..cenderung arah mana..tengok ejaan pun ok juga kot..KimK..bersangka baik dulu..owh nama org kot...haha...kalau rasa tak boleh baca atau detached..anggap typo..itu lebih selamat..ini pandangan PC la..kimbab PC tahulah..kihkihkih..sbb kadang tgok cerita korea..

Suria Amanda said... 4/12/15 3:37 PM

tu la kan...next time baca la betul2...

Unknown said... 4/12/15 3:37 PM

tol2 sokong perdu cinta .. :) tapi pada saya senang x tau tanya je la kimk tu apa? hehehe x slh bertnya kan kalau x tau ..

eima said... 4/12/15 4:26 PM

KESIAN ... HAHAHAHA

dulu image fazura mmg teruk pun kaki kelab.... attitude buruk sejak die sepi ... jadi lebih cun ... ayu ...manja-gitu .... anggun gitu ... org lupa sape fazura dulu2.... tp skrg dah buka balik diri yg asal tu ... hahahhaha

Zura Tahir said... 7/12/15 4:04 PM

Betul dkna...fazura siap xnk say sorry kat follower dia tu...mcm ego plak...nyampah...dah salah faham tue...mntak maaf jelah kan..

 
Top