3
Mikhail, Diajar atau Terbiasa ?
Mikhail, Diajar atau Terbiasa ?

Selamat pagi semua. Ramai yang masih tidur seawal pagi, lagi-lagi anak yang sedang bercuti sekolah. Memang seronok la bangun lewat. Waktu g...

Read more »

4
Buffet Ramadhan 2015 Bangi Golf Resort
Buffet Ramadhan 2015 Bangi Golf Resort

Lebih kurang 21 hari lagi bulan Ramadhan akan tiba. Bulan yang dinantikan oleh umat Islam seluruh dunia. Tak sabar rasanya nak berpuasa ber...

Read more »

5
Monster's Crazy Crunchy Sehingga Menjilat Sudu
Monster's Crazy Crunchy Sehingga Menjilat Sudu

Kali pertama Dkna makan Monster's Crazy Crunchy ni waktu Blogger's Day Out tempoh hari. Dapat free dalam recyle bag Monster's. ...

Read more »

5
Sebiji Durian Seorang
Sebiji Durian Seorang

Kami suami isteri memang penggemar buah durian. Kalau dapat durian, sekali ngap jer boleh habis sebiji seorang. Dkna lebih suka, kopek buah...

Read more »

12
Thank You Air Asia Hello Bangkok
Thank You Air Asia Hello Bangkok

Bila buka emel, macam tak percaya. Baca detail.. eh betul ke ni? Tengok attachment kemudian klik kat link yang diberikan. Wah !!! bestnya...

Read more »

6
Seronok Sangat Tengok Air Kolam
Seronok Sangat Tengok Air Kolam

Kali pertama bawak Mikhail mandi kolam. Haaa.. biasanya dia mandi kolam kat rumah jer. Kolam kat rumah cetek lepas tu tinggi dalam istilah ...

Read more »

6
Lokasi Kaki Pancing - Kolam Pancing Tok Batin Batu Caves
Lokasi Kaki Pancing - Kolam Pancing Tok Batin Batu Caves

Buat kaki pancing, haaa.. kat sini Dkna nak kongsi satu lokasi pancing yang menarik. Kali pertama Dkna ke sini, apa yang Dkna tengok 'w...

Read more »

5
Pecah Peluh Bila Berzumba
Pecah Peluh Bila Berzumba

Kali pertama Dkna berzumba, memang pecah peluh dibuatnya walaupun nampak ringkas dan sempoi jer zumba ni. Aktiviti ni dianjurkan oleh pihak...

Read more »

9
Happy Birthday Mikhail
Happy Birthday Mikhail

Selamat ulang tahun kelahiran buat anak teruna, Mikhail. Genap usia setahun pada hari Ahad ,  10 Mei 2015 . Rasa macam baru semalam melalui...

Read more »

8
Ke Kecemasan Akibat Tonsil
Ke Kecemasan Akibat Tonsil

Anak teruna tiba-tiba demam. Emm.. mula-mula tu duk fikir nak tumbuh gigi sebab air mulut dia asyik melelah je. Kemudian, esok genap setahu...

Read more »

6
Mana Jari Sakit?
Mana Jari Sakit?

Balik kampung dengan jari sakit, bila atok tanya 'mana jari sakit?' terus dia angkat lengan, tunding jarinya yang melecur. Kalau ta...

Read more »

4
Happy Birthday Suami
Happy Birthday Suami

Hari ni ulang tahun kelahiran suami. Dah tua rupanya suami ku..hehehehe.. Untungla kahwin dengan bini yang jauh lebih muda kan..ehehheee.. ...

Read more »
 
 
Top