6
Korang masih ingat kisah Muzium Coklat? Ok, hari ni keluar kat paparan akhbar Kosmo untuk kisah aku bersama Kelab Blogger Ben Ashaari dan media di sana.


Opkos la teruja bila dapat tau muka masuk paper...bukan senang nak masuk paper kan..heheee. Agaknya kena framekan kisah ni buat kenangan hari tua..gitu ! Hahaaa


Penuh 2 muka surat kisah kami kat Muzium Coklat. Tahniah tuk team Hafiz Rahim juara bina rumah idaman dari coklat.



Ok, zoom in sikit buat tatapan masa depan. Buat kenangan dalam dunia blog. Terima kasih Kosmo. Lain kali, jemputla aku untuk interview kisah lain pulak yea..heheheee


Post a Comment

Julia Johari said... 12/2/16 1:37 PM

Terbaik ni dkna...nampak jelas muka dkna tu tau yeyyyy alhamdulilah...nanti frame besor2

PeRdU cINta said... 12/2/16 3:33 PM

alhamdulillah...dah tunjuk mikhail belum..mesti dia senyum senyum...

Yana Libra said... 12/2/16 4:21 PM

wahh..dpt masuk paper ye..tahniah..huhu

Lisa Nurulain said... 13/2/16 3:33 AM

Thniah akak artis.
Heheh masuk paperr

Uncle Zuan said... 14/2/16 12:20 PM

ok wajib frame! hahahaha

Kak Mahh said... 14/2/16 3:05 PM

Tahniah ibu mikha !

 
Top