4
Korang...korang..korang...dapat tak sample Ephyra Skin Nano? Haa.. korang dah cuba ? Aku dah cuba beberapa hari. Best gila. Haaa..mesti korang cakap, 'eleh..ko jual ephyra, memang la ko cakap best' heheheee..


Memang aku cakap best sebab memang best pakai Ephyra Skin Nano ni. Kalau tak best, tak kan aku nak promote.. yea dop? Ok.. ada yang ingat Ephyra Skin Nano ni pencuci muka jenis cecair keluaran baru..heheee.. No...no...no.. ini bukan pencuci muka yea. Ephyra Skin Nano ni adalah SERUM.

EPHYRA SKIN NANO adalah serum Malaysia pertama dengan teknologi nano dari Switzerland dan 100% terbukti dan teruji secara klinikal. Sebenarnya, EPHYRA SKIN NANO efektif untuk masalah-masalah seperti :
  • Hilangkan jeragat
  • Pudarkan parut degil
  • Ratakan tona tidak sekata
  • Mencerahkan wajah
  • Menyerikan wajah kusam
Serum boleh lembapkan kulit.  Sebab utama serum digunakan ialah untuk menambah nutrient kepada kulit di lapisan paling dalam (deeper layers) di mana pelembab tidak boleh menembusinya. Ia mampu merawat masalah penuaan, pigmentasi, kekeringan melampau dan pori kulit yang besar.

Selepas cuci muka dengan Ephyra Skin Bar, aku terus sapukan Ephyra Skin Nano di kulit muka. Serum ni terus meresap dalam kulit, memang best tau. 



Dah alang-alang aku bercerita tentang produk baru, aku nak bagitau la korang yang peminat tegar Ephyra bahawasanya aku nak bagi harga runtuh untuk kesemua produk seperti dalam gambar diatas. Sampai bila harga runtuh? ... Haaaa.. Sampai stok aku habis. Jom pakat order ramai-ramai.

Hubungi : 017 221 7636 [Dkna Abza]
Produk : Ephyra, Skin Bar, M2flex
Lokasi : Putrajaya

Post a Comment

Azlinda Azman said... 11/2/16 7:55 PM

Dh cuba dah heheheh

Raihanah Ahmad said... 12/2/16 9:46 AM

wah harga runtuh tu. cepat2 beli

Kakzakie Purvit said... 12/2/16 10:30 AM

Runtuhnya banyak mana tu Dkna
Letak ajelah harganya bagi kami semua tengok:)

Fieza Sani said... 12/2/16 3:07 PM

Dah dapat jugak ephyra serum nano ni..baru pakai, best..rasa macam tegang muka lepas sapu tadi..

 
Top