10
Minyak Herba Asma Mujarab Penawar Semput, Lelah, Asma | Baru-baru ni aku tertarik dengan iklan mengenai Minyak Herba Asma Mujarab yang laris kat pasaran. Daripada testimoni mereka yang telah menggunakan minyak ni, banyak membantu dan memulihkan kesihatan terutamanya bagi mereka yang ada anak kecil macam aku. Teringat pulak dengan kata-kata dari mak aku, budak yang nak membesar selalu dapat sakit. Jadi, aku kena cari jalan penyelesaian supaya anak aku terhindar dari penyakit yang memudaratkan kesihatan. 
Hari ni, aku nak kongsi dengan korang cara untuk menggunakan Minyak Herba Asma Mujarab ni bagi beberapa jenis penyakit yang selalu dihadapi oleh orang dewasa dan juga anak kecil. Pastikan cara penggunaan minyak ni betul supaya dapat hasil yang terbaik. 

Cara Penggunaan Minyak Herba Asma Mujarab
  • Batuk dan lelah : Sapu di tapak kaki, labu betis, bawah pelipat, dada depan belakang menyeluruh, leher dan tengkuk serta bawah dagu.
  • Demam Sapu seperti batuk tetapi turut sapu di dahi
  • Selsema : Sapu sedikit di dalam hidung, atas hidung hingga ke ubun ubun.
  • Sakit gigi Sapu pada gigi yang sakit dan juga pipi.
  • Kembung perut / sembelitSapu di perut, pinggang serta tapak kaki dan labu betis.
  • Luka pembedahan Lap sehingga kering bahagian luka dan sapu minyak di atasnya.
  • Sengatan berbisa / benjol / lebam / bisul dan sakit uratSapu di tempat tersebut. 
  • Migrain Sapu keliling dahi, tengkuk dan  leher. 
  • Sakit pinggang / lenguh lenguh Sapu ditempat yang lenguh dan sakit.
  • Cirit biritSapu di bahagian bawah perut.
  • Senggugut : Sapu ketika datang haid dan ketika sakit di bahagian bawah perut.
  • Testimoni dan cara penggunaan dari Sohoque.com
Minyak Herba Asma Mujarab terdiri daripada ramuan terpilih seperti minyak zaiton, minyak kelapa dara, minyak habbatus sauda serta ramuan herba herba terpilih. 

Minyak Herba Asma Mujarab TIRUAN !

Aku percaya bila sesuatu produk yang bagus, sudah pasti akan ada produk tiruan. Yealaaa.. barang elok, mesti ramai jer yang nak ambil kesempatan untuk dapatkan keuntungan dengan cara yang mudah. Siapa yang setuju dengan aku, mesti angguk-angguk kepala kan ? Heheheee.. Macam mana nak bezakan minyak yang original dengan tiruan? Jom perhatikan gambar dibawah yang membezakan produk tiruan. 



Minyak Herba Asma Mujarab ORIGINAL !


Minyak Herba Asma Mujarab ni telah dilengkapi dengan QR Code. Setiap pembelian, korang boleh Scan QR Code ini dengan menggunakan Smartphone dan setiap produk yang di scan akan mempunyai nombor siri berbeza di dalam sistem website mereka. Hologram beserta sistem QR Code ini sudah dilekatkan dan sudah dipasarkan dari peringkat ke peringkat. Pastikan yang Original baru beli.
TESTIMONI MINYAK HERBA ASMA MUJARAB DARI DKNA.MY
Aku ada masalah lenguh-lenguh kaki dan sakit pinggang. Kesakitan ni bermula selepas aku lahirkan Mikhail 2 tahun lalu. Kebiasaannya, kalau rasa sakit dan lenguh macam ni, aku akan mintak tolong suami sapukan minyak angin yang panas untuk melegakan rasa lenguh tu. Tapi sejak aku dapatkan Minyak Herba Asma Mujarab ni, aku tak perlu lagi minyak panas. Memadai dengan sapuan minyak ni di bahagian yang lenguh dan aku tak perlu risau kalau nak pegang atau dukung Mikhail selepas sapu minyak ni sebab ia tak panas.
Mikhail pulak ada masalah sembelit. Aku akan perhatikan masa yang patut Mikhail 'membuang'. Andai kata, waktu tu dia nampak susah sangat nak membuang, aku akan sapukan minyak ni kat bahagian perutnya supaya proses membuang tu lebih senang dan tak menyakitkan. Manakala waktu malam, aku sapu dan urut kaki Mikhail dengan minyak ini supaya bila dia bangun esok pagi, lebih bertenaga.   

Untuk maklumat lebih lanjut sila layari laman tertera di bawah dan pastikan korang beli produk original yea. Jangan tertipu dengan produk tiruan yang mungkin ada dipersekitaran korang. 

Website : www.herbaasma.com
Puan Nurul : 017.623.9935 
HQ : 013.480.6787 (Bahagian Pemasaran)

HARGA : RM39.00 SEBOTOL
POSTAGE : RM 7 [SM] / RM 10 [SS] 


Baca pengalaman pengguna Penawar Anak-Anak Semput, Lelah, Asma dan Batuk Hingga Muntah-Muntah.





Post a Comment

Elih J said... 15/8/16 8:57 AM

Macam duta ubat herba pulak sy tengok hehe..

misz sheyla said... 15/8/16 9:09 AM

mintak maaf ye...setahu sy minyak ni xde yg tiruan..satu homemade satu lagi telah di rnd untuk dptkan kelulusan kkm...yg ada hologram tu homemade..yg lagi satu selepas dpt kelulusan kkm baru die gune hologram kkm...

Dkna Abza said... 15/8/16 9:30 AM

@misz Sheyla .. maaf jugak yea.. sebab saya dapat info mengenai produk tiruan ni pun dari pihak owner produk dan juga dari fanpage Minyak Herba Asma Mujarab :)

Rizziela said... 15/8/16 9:38 AM

Mmg bagus...sy pun mmg standby 1 botol kat rumah...sebab anak2 sy ada semput..bila batuk ajer..terus sapu depan & belakang..insyallah cepat ajer hilang batuknya

raihanah said... 15/8/16 10:34 AM

wah bagus boleh cuba ni

Kakzakie Purvit said... 15/8/16 11:04 AM

Bila baik aje mesti ada yg nak cuba palsukan
Pengguna ni kadang tak sedar.

♥ aiNa yaZiD ♥ said... 15/8/16 4:17 PM

Kena hati hati... yang fake kadang2 kualiti dia tak sama dgn Ori.
Tengok sekali pandang mcm lbh kurang je. Kena standby minyak ni... family aina mmg keturunan smput. tq share dkna! =)

misz sheyla said... 22/8/16 7:38 AM

@dkna ~ tu kesimpulan yg sy dapat(kesimpulan buat sendiri)lepas bace 2 2 belh pihak punye statement..bkn ape takut jugak kan sbb minyak kite pakai untuk anak..tapi apepun minyak ni mmg superb..mmg berkesan...

Hanny Abdullah said... 28/10/16 1:43 PM

Memang bagus minyak ni, akak pun dah pakai..:D

 
Top