6
Jalan Mula Sesak Di Lebuhraya Karak. Rancangan awal, aku nak balik Kelantan esok jer sebab niat kat hati ni nak singgah Bentong, nak pekena durian kat sana...hahahaa. Lepas tu, suami kata bertolak balik Kelantan malam ni.. mungkin gerak lewat malam sikit. Waktu malam, anak tidur dan boleh elak dia dari meragam dalam kereta. Maklumla budak kan, kalau bertolak siang tambah dengan jalan sesak memang buat perangai la. 

Aku pun tengok la report dari Lembaga Lebuhraya Malaysia keadaan trafik kat Karak. Fuh ! dah mula sesak wey ... agaknya, lepas maghrib nanti macam mana eh? Kalau bertolak esok dan lusa pun aku yakin jalan tetap sesak sebab musim cuti sekolah dan kebetulan pulak cuti raya haji. Ramai balik kampung... Nak tengok info terkini mengenaik lalulintas, boleh klik SINI.

Kali ni, kami redha jer la kalau sesak dan makan masa lama untuk sampai Kelantan asalkan perjalanan kami selamat. Korang balik kampung tak? 




Post a Comment

Eray Majid said... 10/9/16 6:48 AM

makan jem dan roti lah gamaknya. mujur tahun ni tak kelik kelate. kalu dop, mesti termakan jem jugak. selamat hari raya haji.

Jie Susanos said... 12/9/16 9:56 AM

Smga slmt berjalanan..

Inani Hazwani said... 13/9/16 10:47 AM

Nani gerak balik Pahang petang jumaat tu jalan tak jammed lagi :)

Mazni Azmi said... 13/9/16 1:14 PM

Hati hati memandu. Jalan sesak ni banyak kena sabar :)

Diana Rashid said... 14/9/16 4:30 PM

tiap kali cuti jalan ke pantai timur wajib la sesak..hati2 ye..

Oyong Ilham said... 3/10/16 2:13 PM

apakah tak ada jalan alternatif lain ni puan ????

 
Top