12


Serum Triple Stemcell Dari Korea. Korang giler k-pop? Haaa.. giler produk dari Korea? Opkos la giler kan, sebab rata-rata rakyat Malaysia ni seakan boleh nak kulit cantik macam gadis Korea. Hari ni aku nak share produk dari Korea. Seringkas yang boleh, korang baca info-info ni supaya korang yakin untuk dapatkan serum Nickellskin untuk kulit muka korang. 


  • Serum yang pertama di Malaysia menggunakan teknologi farmasi dan kosmetik terkini dari Korea kerana diperbuat dengan menggunakan kolagen ikan Salmon yang dipelihara rapi dan berkualiti. 
  • Gabungan teknologi farmasi dan APPLE, GRAPE & ARGAN STEMCELL (TRIPLE STEMCELL) yang terdapat di dalam Nickellskin .
  • Kolagen ikan Salmon mempunyai molekul sangat halus sehingga mampu menembusi lapisan dermis dan epidermis kulit manusia 
  • Kuasa TRIPLE STEMCELL nya pula mampu memperbaharui struktur kulit manusia dan menggantikan dengan kulit baru seperti KULIT BAYI. 


KENAPA WAJIB PILIH NICKELLSKIN ?
  1. Berkuasa melembutkan kulit. Nickellskin merupakan serum yang telah dimasukkan kolagen ikan Salmon yang berfungsi untuk melembutkan dan menganjalkan kulit 10 kali lebih tinggi dari kolagen jenis lain yang ada di Malaysia.
  2. Penyerapan maksima ke dalam kulit. Sodium Hyaluronate di dalam kulit mampu memaksimumkan penyerapan kolagen ke dalam kulit dan membantu kolagen serta bahan Triple Stemcell di dalam serum Nickellskin menyerap lebih jauh ke dalam kulit manusia. Ianya lebih berkuasa daripada ASID HYALURONIC yang tengah top di pasaran sekarang. Jadi, Nickellskin sebenarnya lagi ADVANCE TECNOLOGY.
  3. Memperbaiki semua jenis kulit. NICKELLSKIN mampu memperbaiki kulit anda sama ada yang jenis berminyak, kering atau sensitif. Triple Stemcell & kolagen ikan Salmon dalam NICKELLSKIN mampu membunuh yis di dalam kulit manusia yang akan menyebabkan kerosakan kulit seperti kulit sensitif, berminyak atau kering.
  4. Memudarkan jeragat, parut, bintik hitam dan cela pada kulit. Bahan-bahan seperti APPLE, GRAPE & ARGAN STEMCELL (TRIPLE STEMCELL) serta daun alovera & Cactus Extract yang merupakan anti-kanser dan mampu mencerahkan bahagian kulit manusia yang dah dicemari dengan JERAGAT, PARUT JERAWAT, BINTIK HITAM dan sebagainya. NICKELLSKIN adalah bebas dari bahan pencerah yang terlarang seperti MERCURY, PARABEN & HYDROQUINONE yang digunakan oleh kebanyak pengeluar produk pencerah di Malaysia. 


CARA MENGGUNAKAN NICKELLSKIN

Dalam Nickellskin ni dah ada toner + moisturizer + serum + sunblock SPF 35.  So, cara gunanya anda hanya perlu cuci muka macam biasa (gunakan pencuci Sabun muka Super Collagen) kemudian sapu je terus serum kat muka arah atas ke bawah dan tepuk-tepuk bagi meresap. 

X PERLU TONER
X PERLU KRIM MALAM
X PERLU KRIM SIANG
X PERLU SUNBLOCK

Korang tau tak, kulit yang kering, sensitif, kusam dan tidak bermaya boleh menjadi punca utama penuaan berlaku sebelum usias sebab kulit ini sebenarnya sudah kehilangan kolagen yang diperlukan untuk mengekalkan elastik dan struktur pada kulit.


Bukan ke dah banyak produk kat luar untuk kulit kering? Ya..memang betul... tapi lorang perasan tak waktu memula pakai produk ni, kulit kering dan sensitif memang akan jadi normal. Tapi jika anda teruskan pakai dalam jangka masa panjang, kulit anda akan jadi terlebih berminyak. Memanglah kulit kering jadi baik, tapi lagi teruk jika kulit berminyak dan jerawat mula tumbuh. Nickellskin ni lain dari yang lain.. Sebab apa? Ia pakar dalam memperbaiki kulit. Semua jenis kulit sama ada kering, sensitif, minyak atau kombinasi akan diperbaiki secara menyeluruh oleh Nickellskin. Ia lebih berkuasa dari yang lain kerana ianya lebih bijak menyesuaikan fungsinya dengan masalah kulit yang berbeza. 

 




Lain-lain info, boleh tengok kat laman sesawang berikut : 

Instagram : @nickellskinhq
Hotline number : 017-3780217

Post a Comment

Nina Mirza said... 21/12/16 7:39 AM

Menarik... cambest!

mas saari said... 21/12/16 8:25 AM

tak pernah guna produk dari Korea. sekarang memang dah banyak di pasaran Malysia, teringin nak cuba.

JS said... 21/12/16 9:09 AM

sapa dh guna jom share nk tengok hihi...sbb js ni skin ssh nye nk serasi...huhu

Kakzakie Purvit said... 21/12/16 9:38 AM

Nasib baiklah kena online beli kalau depan mata mahu kakak terus grab ni Dkna. Kakak ni mudah tergoda bab kecantikan:)

PCL said... 21/12/16 10:10 AM

Tengok la Dkna kita ni.. Wajah ala gegadis Korea dah.. Serum ikan salmon terbaik dari Nickellskin. Pertama di Malaysia.

Normi Nieza said... 21/12/16 10:24 AM

wah..bagus ni blh grab 1..

Nadia Johari said... 22/12/16 12:09 AM

Gitu..nak juga kulit maca korea..flawless gitu

titan said... 23/12/16 5:24 PM

orang perempuan yang makin gila jumpa benda nih.

haha..

Husein Rider said... 23/12/16 8:44 PM

Good info. orang laki boleh pakai jugak?

Blogwalking kejap kat sini. Jemput join segmen saya. Ada hadiah misteri utk dimenangi.
http://huseinrider.blogspot.my/2016/12/segmen-pray-4-aleppo-by-husein-rider.html

Nur Zahirah said... 27/12/16 3:25 PM

wahh nice sharing

YB Shehan said... 27/12/16 4:09 PM

oo.. cm best la plak nk try.. huuu

Anonymous said... 2/1/17 7:30 AM

Wow serum gitu..makin cantik makin comel laa pasni kalau selalu guna..

 
Top