11
Kolam Mandi Free Di Putrajaya
Kolam Mandi Free Di Putrajaya

Biasanya kalau suami tak kerja hari minggu, aku selalu bawak Mikhail mandi kat Kolam Mandi Perbadanan Putrajaya kat area rumah aku ni jer. ...

Read more »

6
The Garage KL | Cafe Hipster
The Garage KL | Cafe Hipster

Minggu ni cuti umum sempena Hari Wilayah kan, jadi apa kata korang datang lepak sambil makan dan minum kat The Garage KL . Best giler tempa...

Read more »

11
Muzium Coklat Kota Damansara | Syurga Coklat
Muzium Coklat Kota Damansara | Syurga Coklat

Sebenarnya aku tak tau pun ada Muzium Coklat kat sini. Maksud aku kat Malaysia la kan. Bila aku dapat jemputan lawatan ke Muzium Coklat, Ko...

Read more »

3
Kemalangan Maut Di Gua Musang | Al-Fatihah
Kemalangan Maut Di Gua Musang | Al-Fatihah

Bertalu-talu whatsapp petang ni dengan gambar kemanlangan ngeri di Gua Musang siang tadi. Paling sedih aku tengok mayat budak atas jalan ta...

Read more »

3
Buah Pisang Khamis Malam Jumaat
Buah Pisang Khamis Malam Jumaat

Setiap hari Khamis ada Karavan kat pejabat aku. Paling seronok kaum hawa la sebab boleh beli macam-macam kat sini. Lauk pauk, bawang, garam...

Read more »

3
Tempat Makan Menarik di Pantai Chenang, Langkawi
Tempat Makan Menarik di Pantai Chenang, Langkawi

Tak sah kalau tak kongsi tempat makan di Langkawi, sebab ramai yang tertanya-tanya atau mencari-cari kat mana kedai untuk menjamu selera ya...

Read more »
 
 
Top