0
Tak Sampai Hati Tengok Anak Batuk Berkahak
Tak Sampai Hati Tengok Anak Batuk Berkahak

Cara Hilangkan Kahak Muqri | Bila anak tak sihat ni, aku tak tau nak buat macam mana. Walaupun anak dah 2 orang, tapi masih blur bila jadi...

Read more »

8
Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan | Himalaya Wellness
Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan | Himalaya Wellness

Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan |  Aku ni, pantang orang promote produk untuk banyakan susu badan mesti aku akan cuba sebab aku nak ...

Read more »

5
Tiba-tiba Mengesot !
Tiba-tiba Mengesot !

Tiba-tiba Mengesot !| Baru jer kongsi kisah Muqri meniarap Jumaat lepas. Elok lepas aku ambik dia kat rumah pengasuh, aku letak dia atas ti...

Read more »

11
Muqri Kemaruk Meniarap
Muqri Kemaruk Meniarap

Muqri Kemaruk Meniarap |  Dah 4 bulan usia anak aku ni. Haiii..cepat sungguh membesarnya. Pejam celik, tengok dah meniarap. Genap usia 3 bu...

Read more »

12
KITSUI | Cara Atasi Masalah Keputihan
KITSUI | Cara Atasi Masalah Keputihan

KITSUI | Cara Atasi Masalah Keputihan | Pernah alami masalah keputihan ? Malu nak ngaku eh...eh.. Ok..ok.. tak apa, korang yang ada masalah...

Read more »

13
Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah
Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah

Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah | Cuti raya haji tempoh hari aku balik kampung lebih awal dari jangkaan memandangkan cuti bers...

Read more »

4
5 Sebab Samsung S8 Jadi Pilihan Aku
5 Sebab Samsung S8 Jadi Pilihan Aku

5 Sebab Samsung S8 Jadi Pilihan | Dah 2 tahun aku pakai telefon Sony M5 ni. Banyak sangat jasanya kat aku dalam mengumpul memori gambar-ga...

Read more »

6
Good Bye Diapers
Good Bye Diapers

Good Bye Diapers | Fuh... kemain seronok bila anak dah tak pakai pampes siang malam. Jimat berganda-ganda tau. Genap usia Mikhail 3 tahun ...

Read more »

9
Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4
Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4

Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4 | Tik tok tik tok.. Pejam celik, 11 Ogos tempoh hari dah masuk tahun ke-4 usia perkahwinan kami. Rasa macam d...

Read more »

5
Mood Ganti Puasa Bermula
Mood Ganti Puasa Bermula

Mood Ganti Puasa Bermula | Hari ni masuk 3 hari aku dah ganti puasa dari jumlah 30 hari. Huwaaaaa... berbaki lagi 27 hari nak lalui saat su...

Read more »

6
Beg Raya Jadi Beg Kerja | Koleksi Mizzue
Beg Raya Jadi Beg Kerja | Koleksi Mizzue

Beg Raya Jadi Beg Kerja | Koleksi Mizzue | Sedar tak sedar dah masuk minggu ke-dua aku kerja lepas cuti bersalin. Ya Allah...sempat tak sem...

Read more »

11
Bila Kami Bertiga
Bila Kami Bertiga

Bila Kami Bertiga |  Sibuk sungguh aku minggu ni. Maklumla minggu terakhir goyang kaki kat rumah sebelum lapor diri kat pejabat. Pejam celi...

Read more »

10
PUMP-IT | Hanya Sapu Untuk Milk Booster
PUMP-IT | Hanya Sapu Untuk Milk Booster

PUMP-IT | Hanya Sapu Untuk Milk Booster. Pejam celik, lebih kurang seminggu lagi aku nak masuk kerja. Akan tamatlah riwayat makan tidur kat...

Read more »
 
 
Top