6
Kembali Dara Dengan Jus Dara Vogue | Woooottt....woooottt...wooootttt.. Kemain tajuk entry blog aku hari ni. Mentang-mentangla hari ni, Khamis malam Jumaat lepas tu kat Putrajaya cuti lak yea..hehehee.. Apa lagi..moh la kembalikan dara dengan Jus Dara Vogue. Heeeeeee... 

Sebenarnya, aku malas nak cerita detail bab dalaman wanita ni. Aku malu sebenarnya.. pemalu sangat. Tapi bila korang dah kahwin nanti, korang pepandai la jaga badan masing-masing yea. Bak kata orang tua-tua, badan nak 'bekerja' lama jadi jangan sayang duit untuk cantik diluaran dan juga dalaman. Sihatkan diri dari dalam, barulah keserian tu terpancar di wajah. Gitewww.

Ok, Jus Dara Vogue ni sebenarnya agen yang membantu hubungan intim pasangan suami isteri. Haaa.. jelas tak? Nak lebih jelas, korang kena cuba sendiri okeh. Tapi sayangnya, aku tak boleh nak amalkan jus ni dalam keadaan yang tengah sarat mengandung ni. 

Kenapa? 

Sebab kandungan dalam Jus Dara Vogue ni ada kacip fatimah dan manjakani. Bahan-bahan ni kurang sesuai untuk ibu yang sedang mengandung tapi amat...amat...amat...bagus untuk wanita diluar sana yang pentingkan hubungan suami isteri.. Eh ! Jangan malu la.. Benda normal kan..kan? Heheheeee.. 

Bila aku baca pamplet mengenai Jus Dara Vogue ni, rasa tak sabarnyaaaaaa nak bersalin. Nak cuba amalkan dalam pantang sebab antara bahan-bahan yang terdapat dalam jus ni boleh membantu aku untuk proses menyusu dan memulihkan luka-luka selepas bersalin. So, aku tengah menghitung hari nak bersalin, tengok kat kotak ni tarikh luput lambat lagi. Boleh la simpan dulu yea. Tak lama pun, bulan Mei nanti inshaAllah aku bersalin. Korang doakan aku juga ok.

Alang-alang nak mencuba, aku pun cari la info yang berkaitan, rupanya Kak Pija pun minum jugak Jus Dara Vogue ni...heheee.. Patutla badan macam anak dara. Ok, nak share la beberapa kebaikan yang ada dalam jus ni untuk makluman korang. 


KHASIAT JUS DARA VOGUE
  • tingkatkan tenaga dan kecergasan
  • Menguatkan sistem imunisasi
  • Memelihara kesihatan dalaman wanita
  • Menyingkirkan toksin
  • ketatkan otot faraj dan merawat kentut faraj
  • merawat masalah keputihan, senggugut, dan kitaran haid yang tidak stabil
  • Meningkatkan keinginan (libido) dan fungsi seksual wanita
  • Menganjalkan punggung dan  payudara
  • mengatasi masalah sakit puan serta menentang serangan kanser payudara dan rahim
  • memperlahankan proses penuaan
  • Mencegah gejala menopaus
  • Membantu mengatasi masalah angin di dalam badan
  • mengempiskan perut
  • Merawat keguguran rambut dan melebatkan rambut
  • Mengatasi masalah bau yang kurang menyenangkan pada bahagian intim wanita
  • Menguatkan bahagian rahim serta memulihkan tenaga selepas bersalin
  • Mengekalkan berat badan yang ideal
  • Membantu mengawal paras kolesterol dan gula di dalam darah
  • Melancarkan peredaran darah
  • Mengawal tekanan darah
  • Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, parut, jeragat dan kulit kusam
  • Memelihara keremajaan kulit
  • Mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus
  • Meningkatkan tahap metabolisme dalam badan



KANDUNGAN JUS DARA VOGUE

KUNYIT HITAM  -  Mengubati dan menentang  serangan penyakit kanser,penyakit kulit, cacing dalam badan, bagus untuk awet muda, Sangat baik untuk membuang lemak di dalam perut dan menurunkan berat badan,menambah daya antibodi, melawan penyakit. 

ALMOND -  Melembabkan dan menghaluskan kulit,menyingkirkan sel kulit mati, mencerahkan kulit serta mengatasi kerutan penuaan, menyihatkan dan melebatkan rambut serta rawatan kelemumur,

HABATUSAUDA - Anti bakteria, mengatasi penyakit diabetes atau kencing manis, membantu dalam menstabilkan kadar gula dalam darah, meningkatkan sistem imun tubuh, mencegah dan membunuh perkembangan sel kanser.

KACIP FATIMAH  -  Mengembalikan tenaga semasa dalam pantang, meningkatkan nafsu seks, mengurangkan masalah kesakitan semasa haid dan mengurangkan gejala menopaus atau putus haid. Dapat merawat  angin dalam perut (kembung perut), cirit-birit berdarah, penyakit kelamin dan buasir, awet muda kerana kacip fatimah mampu mencegah penuaan.

SIREH -Mengubati penyakit asma, menyembuhkan radang tekak, mengubati luka dalaman, mengubati demam atau suhu badan tinggi, mengelakkan rabun mata, melancarkan haid, mengatasi keputihan dan Menghilangkan bau mulut

Manjakani - membantu melambatkan proses penuaan, mencantikkan kulit ,membantu mencegah jerawat, mencegah diabetes dan asma, mencegah kanser serviks dan payudara, membantu merawat keputihan dan bau tidak menyenangkan, menegangkan oto-otot faraj, mengurangkan lebihan mukus dan lelehan di vagina, menstabilkan hormon dan melancarkan peredaran darah, membantu memberi tenaga.

LOBATA -  Melangsingkan badan, melambatkan proses monopaouse, meremajakan sel kulit, membesarkan dan memperindah bentuk payudara, menegangkan dan memperindah bentuk punggung, merapatkan otot rahim, melancarkan haid.

KURMA -  Memenuhi nutrisi yang diperlukan oleh tubuh, membantu mengatasi masalah pencernaan dalam tubuh,mencegah penyakit jantung dan diabetes. Bermanfaat bagi ibu menyusu. 

CARA PENGGUNAAN

  • Ambil 2 sudu setiap pagi dyan malam sebelum makan.
  • Banyakkan minum air masak / suam.
  • Simpan dalam peti sejuk selepas dibuka.
  • Sesuai untuk gadis / wanita dan ibu berpantang.

HARGA 250ml : RM 39.90 [WM] | RM 42.00 [EM] | 33.00 [SG] | 33.00 [BRUNEI]

Untuk keterangan lanjut, boleh layari sesawang berikut :

Website : www.teja.com.my
Facebook : https://www.facebook.com/tejaherbs/
Telefon : 016 9333443 / 016 9633443
Hotline : 03-89499857
Alamat :
TEJA HERBS
No. 16-1, Jalan Equine 10C
Taman Equine, 43300 Seri Kembangan
Selangor Darul Ehsan


Post a Comment

Lisa Nurulain said... 9/2/17 8:57 AM

Murah juga harga jus tu..

CikLily Putih said... 9/2/17 11:48 AM

wah kembali dara... ermm i like

Kakzakie Purvit said... 9/2/17 2:54 PM

Waahh... Dkna dah amalkan ke ni?
Makin vouge lah ye:)

fizafantagirO said... 9/2/17 4:13 PM

Haa, dkna lepas bersalin , masa berpantang cuba tau! :)

Elih Japahar said... 11/2/17 9:42 AM

Wow..

Nak beli satu kikiki

Daus Redscarz said... 20/2/17 3:35 PM

whooot whooot whooot.. haha.. stok lepas bersalin nanti. persediaan dalam masa dan lepas pantang. terbaek

 
Top