3
Gino Pizza | Pizza Giant Di Kota Bharu
Gino Pizza | Pizza Giant Di Kota Bharu

Gino Pizza | Pizza Giant Di Kota Bharu | Ada yang tertanya-tanya aku dah bersalin ke idok? Hihiii.. Aku ada je ni ha.. Dah seminggu kat kam...

Read more »

12
Buffet Ramadhan Bangi Golf Resort 2017
Buffet Ramadhan Bangi Golf Resort 2017

Buffet Ramadhan Bangi Golf Resort 2017 | Setiap tahun aku akan dapat jemputan dari Bangi Golf Resort (BGR) untuk buffet ramadhan. Alhamdu...

Read more »

6
Minyak Yu Yee Memang Legend !
Minyak Yu Yee Memang Legend !

Minyak Yu Yee Memang Legend | Aku masih ingat lagi satu ketika dulu, mak aku jaga anak orang atau bahasa mudah, jadi pengasuh la. Setiap ...

Read more »

8
Review Kitsui Collagen
Review Kitsui Collagen

Gebu Gebas Dengan Kitsui Collagen | Kali pertama korang dengar nama Kitsui eh? Haaa...jujur...jujur...jujur. Betul kan? Heheeeee.. Sama la ...

Read more »

7
Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi
Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi

Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi | Aku betul-betul tak jangka dengan kandungan kali ni, aku banyak dapat pengalaman yang berbeza dar...

Read more »

20
Tertipu Dengan Milo Energy Cube !
Tertipu Dengan Milo Energy Cube !

Tertipu Dengan Milo Energy Cube ! Viral milo energy cube ni makin menjadi-jadi kan sejak akhir-akhir ni. Selalunya, disebabkan viral macam ...

Read more »

10
Sakit Gigi Waktu Mengandung Memang Derita Woiii !!
Sakit Gigi Waktu Mengandung Memang Derita Woiii !!

Selalunya kalau sakit gigi, jangan sesekali diajak bergurau. Nanti ada yang kena sepak terajang, maki hamun...hahaaa. Teruk benar penangan ...

Read more »
 
 
Top