5
Mood raya lagi ke ? Dah kerja ke ? Haaaa.. Aku masih lagi cuti bersalin. Rasa macam dah lama sangat cuti. Tapi nak masuk kerja rasa malas jer.. Normal la kalai rasa macam ni lepas cuti panjang. Korang pun mesti rasa benda yang sama. Lepas ni rasa rindu dan risau pulak nak tinggalkan anak kat rumah pengasuh..hehee


Raya tahun ni dengan orang baru. Raya pertama untuk Muqri. Sedang elok jer hari raya tu, usia Muqri 42 hari. Boleh la aku makan juadah raya. Alaaaa..wat rasa je pun. Tak semua menu boleh makan. Pantang tetap kena pantang. Sayang badan oiiiiittt.. Tak nak la nanti bila dah usia cecah 35 tahun, orang tengok macam umur 45 tahun kikikiii..

Sekarang ni pun aku masih lagi jaga makan. Tengah menyusukan budak kecik ni kena banyak memilih sebab takut dia kembung perot. Nanti meragam, aku jugak yang susah. 

Alhamdulilah.. Berat sebulan hari tu dah cecah 4kg. Ermmm.. Makin membesar. Macam orang kata, anak lelaki kuat menyusu. Yea kot...aku tak boleh nak bandingkan lagi sebab dah dua orang anak lelaki. Moga akan datang, ada pengalaman menyusu anak perempuan lak yea hahahaaa. Doakan Muqri membesae dengan sihat yea. Cepat besar, cepat boleh menantu..kikiii


Post a Comment

Sue Izza said... 5/7/17 1:34 AM

ternganga molek abe long hehehhehe selamat hari raya muqri hehhehe

mas saari said... 5/7/17 3:09 PM

Seronoknya raya bersama orang baru, moga Muqri membesar dengan sihat.

Liyana Anuar said... 6/7/17 9:02 AM

selamat hari raya..bestlah dah habis pantang 40 hari..badan pun maintain lg..hehe..

Lisa Nurulain said... 6/7/17 1:34 PM

selamat hari rayaa mukrii... hehehee. rasa mcm baru semalam dkna pegnen

mun said... 6/7/17 4:03 PM

selamat hari raya... wahhh dah 2nd baby yer.. tahniah :)

 
Top