9
Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4 | Tik tok tik tok.. Pejam celik, 11 Ogos tempoh hari dah masuk tahun ke-4 usia perkahwinan kami. Rasa macam dah lama kahwin..hahhaaa. Rupanya baru setahun jagung. Orang kata masih mentah lagi alam perkahwinan kami ni. Bila tengok anak-anak pulak, makin membesar. Ya Allah...cepatnya masa berlalu.

Terutamanya Mikhail yang dah cecah usia 3 tahun. Usia aku pun makin mentua..hahaa. Tak boleh terima kenyataan diri dah makin berusia, rasa nak muda sepanjang zaman. Boleh gitew? 


Muqri pun dah cecah usia 3 bulan. Cepatnya anak ku membesar. Hat ni rasa macam baru minggu lepas bersalinkan budak kecik ni. Rasa ngilu sakit bersalin pun masih ada. Fuh ! Seriau pulak bila ingatkan detik tu. 
Tak ada apa yang menarik untuk ulang tahun perkahwinan kami. Cukuplah dapat tatap anak-anak depan mata tapi terbeli jugak Kek Pandan Gula Melaka yang sedang viral ni kan. Pada asalnya aku hanya memenuhi permintaan Mikhail yang nak makan kek. Dia memang hantu kek, waktu mengandung pun aku suka makan kek. Jadi tak heran bila dapat apa-apa jenis kek, dia boleh makan. 

Alang-alang anak dah mintak kek beberapa hari, aku pun terus jer order kek anniversary ni. Ok lah kan, janji kek untuk anak dah beli sempena ulangtahun kami..hahahaa. Serius kek dari Blogger Abam Korie ni memang sedap ! Berbaloi dengan harga dan dekorasinya. Kalau korang tinggal kat kawasan Putrajaya, boleh la cuba bermacam-macam dessert. Boleh usha instagram KhaisyaDelite atau whatsapp 0196228446. 


Post a Comment

PeRdU cINta said... 18/8/17 8:49 PM

Selamat ulangtahun perkahwinan Dkna dan suami.Moga terus berusaha membina rumahtangga sakinah mawadah warahmah.

sha said... 18/8/17 11:09 PM

tahniah..semoga berkekalan hingga ke syurga :-)

Jueliza Jamani said... 19/8/17 12:35 AM

Happy Anniversary..

Sue Izza said... 19/8/17 2:18 AM

happy annyversary dkna semoga rumahtangga kekal ke syurga.

Yanty Lee said... 21/8/17 11:24 AM

Happy Anniversary Dkna & Jai

Lisa Nurulain said... 21/8/17 12:08 PM

Tahniah DKna dengan suami ,.... dah 4thun.. anak dah 2.. semoga berkekalan smpai ke syurgaaaa

fizafantagirO said... 21/8/17 3:36 PM

Happy Anniversary ke-4 Dkna dan jai. Semoga bahagia selalu sampai Syurga

mas saari said... 22/8/17 11:30 AM

Happy Anniversary Dkna, moga bahagia hingga ke hujung nyawa!

Akif Imtiyaz said... 10/9/17 2:03 PM

Heppy aniberseri2 dkna.. lambat plok bagi ucapan hehehe..moga bahagia hingga ke syurga..

 
Top