2
Rindu Kat Abang Long
Rindu Kat Abang Long

Rindu Kat Abang Long | Tiba-tiba rasa rindu kat anak sendiri walaupun setiap hari dorang ada jer depan mata. Rindu kat abang long. Ermmm.....

Read more »

20
REVIEW  Kitsui Puraria Bux-Up Untuk Payudara
REVIEW Kitsui Puraria Bux-Up Untuk Payudara

REVIEW  Kitsui Puraria Bux-Up Untuk Payudara | Baca tajuk pun dah serius yea dak? hihiiii. Minggu lepas aku ada share kat facebook dan inst...

Read more »

12
Tak Sampai Hati Tengok Anak Batuk Berkahak
Tak Sampai Hati Tengok Anak Batuk Berkahak

Cara Hilangkan Kahak Muqri | Bila anak tak sihat ni, aku tak tau nak buat macam mana. Walaupun anak dah 2 orang, tapi masih blur bila jadi...

Read more »

10
Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan | Himalaya Wellness
Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan | Himalaya Wellness

Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan |  Aku ni, pantang orang promote produk untuk banyakan susu badan mesti aku akan cuba sebab aku nak ...

Read more »

6
Tiba-tiba Mengesot !
Tiba-tiba Mengesot !

Tiba-tiba Mengesot !| Baru jer kongsi kisah Muqri meniarap Jumaat lepas. Elok lepas aku ambik dia kat rumah pengasuh, aku letak dia atas ti...

Read more »

11
Muqri Kemaruk Meniarap
Muqri Kemaruk Meniarap

Muqri Kemaruk Meniarap |  Dah 4 bulan usia anak aku ni. Haiii..cepat sungguh membesarnya. Pejam celik, tengok dah meniarap. Genap usia 3 bu...

Read more »

12
REVIEW Kitsui Cara Atasi Masalah Keputihan |
REVIEW Kitsui Cara Atasi Masalah Keputihan |

REVIEW Kitsui Cara Atasi Masalah Keputihan | Pernah alami masalah keputihan ? Malu nak ngaku eh...eh.. Ok..ok.. tak apa, korang yang ada ma...

Read more »

13
Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah
Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah

Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah | Cuti raya haji tempoh hari aku balik kampung lebih awal dari jangkaan memandangkan cuti bers...

Read more »
 
 
Top