6
Rahsia Kecantikan Kulit Muka Dengan Sista Stardust Colla Rose | Tahun ni usia aku dah pun menginjak ke angka 30-an.  Tapi masih lagi bajet muda remaja. Dasar tak sedar diri memang gini hahahahaaa. Aku sendiri perasan yang kulit muka ada kedutan-kedutan halus mula menapak. Dari pembacaan aku, pada usia sebegini, badan kita memerlukan kolagen untuk menstabilkan kembali hormon dalam tubuh badan. Aku yakin, ramai yang kat luar sana mencari produk yang sesuai untuk diamalkan.



Hari ni, aku nak share dengan korang mengenai Colla Rose. Korang pasti tertanya-tanya, produk apa? Dari mana? Ada kelulusan KKM ke? Ok... Colla Rose adalah makanan tambahan yang berasaskan daripada campuran bahan botani semulajadi untuk kesihatan dan kecantikan. Antara ramuan yang ada didalamnya ialah Ekstrak Kelopak Rose (Japan Whitening) yang merupakan ramuan berpaten dan kolagen yang mana mampu merawat masalah kulit seperti kulit kusam, berjeragat, kulit kering, berparut dan pelbagai lagi. Collar Rose ni telah mendapat kelulusan dari KKM yea. Jadi korang tak perlu risau dengan bahan-bahan yang terkandung dalam sachet tersebut

SIAPA YANG BOLEH AMALKAN ?

Sesuai untuk semua golongan wanita yang ingin kulit cantik dan ingin menjaga kesihatan. Bagi wanita mengandung atau sedang menyusukan anak, korang perlu dapatkan khidmat nasihat dari doktor terlebih dahulu. Perlu ingat, tak semua kolagen sesuai untuk badan kita tapi tak salah untuk kita mencuba. Bagi mereka yang alahan kepada makanan Laut DILARANG mengambil Colla Rose. 



KEBAIKAN COLLA ROSE

Jom kita tengok 9 kebaikan yang boleh diperolehi daripada Colla Rose ni yang mampu buat korang tersenyum lebar.
  1. Mengatasi masalah kulit kering dan kusam
  2. Mencerah dan memutihkan wajah
  3. Mengatasi masalah penuaan
  4. Mencegah daripada masalah kedutan halus
  5. Menegangkan kulit wajah serta gebu
  6. Menjadikan kulit lebih lembab
  7. Menghilangkan bintik halus dan tompok hitam
  8. Mengatasi masalah jeragat dan jerawat
  9. Membantu menguatkan rambut, kuku & tulang

TIPS PENGAMBILAN COLLA ROSE


Colla Rose ni berbentuk sachet dan senang untuk dibancuh atau nak bawak travel kemana sahaja. Cara penyediaannya, hanya perlu campur 1 sachet Colla Rose ke dalam 150ml air suam kemudian shake jer didalam bekas yang disediakan. Perlu ingat, korang kena minum serta-merta tau, dalam erti kata lain jangan biarkan air sejuk. 

Pastikan korang minum air kosong yang secukupnya sepanjang hari untuk kesan yang terbaik. Aku cadangkan 2 hingga 4 liter air sehari. Waktu yang paling bagus untuk minum ialah waktu malam, lebih kurang pukul 10 malam sebab waktu ni badan kita tengah 'free' jadi segala khasiat yang ada didalamnya mudah untuk diserap dalam tubuh badan kita.

Pemakanan Yang Dicadangkan: 1 paket sehari, sebelum tidur.



Harga sekotak RM150 untuk 60 hari. Bermakna, korang lebih jimat dengan harga yang lebih murah ditawarkan. Untuk info lain mengenaik produk-produk Sistar Stardust, boleh lawati sesawang berikut : 

Hotline : 011-2629 0369




Post a Comment

qaseh dalia said... 26/1/18 10:43 AM

Macam sedap je .. khasiat pun banyak

galaksi viral said... 26/1/18 11:08 AM

Japan Whitening. Produk Jepun mmg bagus. :)

Lisa Nurulain said... 26/1/18 1:57 PM

ok juga kalau sekotak tu leh than 60hari

Salina Johari said... 26/1/18 4:26 PM

Sah dengan k.sal tak seswai sebab alergic ngan seafood...

yaya_flanella said... 1/2/18 5:36 AM

Wah nampak macam sedap je hee

Akif Imtiyaz said... 1/2/18 7:47 AM

Fewittt fewitt.. patutla makin berseri2 muko dio guna produk ni eaaa.. ok pecah rahsia hahahaa..

 
Top