1
PROMOSI Fruits Pastry Cake Putrajaya | Entah macam mana boleh terjebak sama dalam viral ni..hehehe. Bila dah jadi viral, sambutan pun luar biasa. Ok, sebenarnya Fruits Pastry Cake ni dah wujud pada tahun 2010-2011 kalau tak silap. Blogger masakan hebat cam PCM dan Kak Azlita yang pada mulanya mencuba resepi ni. Hebatka dorang.


Alang-alang menyeluk pekasam, aku pun mencuba nasib jugak tuk jual Fruits Pastry Cake ni kat Dapur Addin. Geram tengok ramai sangat yang buat, lagi geram bila tengok buah strawbery merah menyala helok jer atas kek. Gabungan buah peach dan bluebery tambah seri. Ada jugak yanh guna buah kiwi. Cantik ya amaaaat !



Alhamdulillah. Sepanjang bulan September ni, aku ada buat PROMO SEPTEMBER sehingga 30.9.2018. Smabutan pun hangat sebab harga promo lebih murah dari harga normal. Korang boleh tengok sendiri bertapa banyaknya buah terletak helok atas kek tu. Haaaaa... Meriah. Memang puas hati la kalau korang beli untik makan ngan keluarga atau potluck kat pejabat. 


Ada yang tanya, rasa kek ni macam mana. Ok, bagi yang tak pernah cuba, sejujurnya aku cakap Fruits Pastry Cake ni sedap sebab gabungan rasa masam² manis buahan² tu. Kalau nak makan sejuk pun boleh. Cuma chill sekejap.  Aku pulak lebih suka makan sejuk, nikmat lain macam bila gigit buah yang sejuk...hehee.

Ok.. Promo kat Dapur Addin bukan setakat Fruits Pastry Cake je yang ada harga promo, brownies, choc cake dan puding cermin pun ada. Meh² sape yang duk sekitar Putrajaya nak rasa air tangan Dapur Addin boleh tekan jer link wasap kat bawah ni yea. 

Info lain, korang boleh tengok kat sini yea.

Promosi : Promo September
Pelanggan : Feedback 


Post a Comment

Maria Firdz said... 24/9/18 10:13 AM

Tak cuba lagi kek ni.. Insha Allah.. Akan buat nnt ni..

 
Top