7
Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4
Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4

Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4 | Tik tok tik tok.. Pejam celik, 11 Ogos tempoh hari dah masuk tahun ke-4 usia perkahwinan kami. Rasa macam d...

Read more »

5
Mood Ganti Puasa Bermula
Mood Ganti Puasa Bermula

Mood Ganti Puasa Bermula | Hari ni masuk 3 hari aku dah ganti puasa dari jumlah 30 hari. Huwaaaaa... berbaki lagi 27 hari nak lalui saat su...

Read more »

11
Bila Kami Bertiga
Bila Kami Bertiga

Bila Kami Bertiga |  Sibuk sungguh aku minggu ni. Maklumla minggu terakhir goyang kaki kat rumah sebelum lapor diri kat pejabat. Pejam celi...

Read more »

10
PUMP-IT | Hanya Sapu Untuk Milk Booster
PUMP-IT | Hanya Sapu Untuk Milk Booster

PUMP-IT | Hanya Sapu Untuk Milk Booster. Pejam celik, lebih kurang seminggu lagi aku nak masuk kerja. Akan tamatlah riwayat makan tidur kat...

Read more »

3
Kuat Cemburu !
Kuat Cemburu !

Anak sorang, macam lipas kudung. Bila anak dua ni agaknya jadi apa ek. Fuh ! Kus semangat nak kawal 2 orang anak. Haaaii..macam mana la aga...

Read more »

5
Raya Dengan Orang Baru
Raya Dengan Orang Baru

Mood raya lagi ke ? Dah kerja ke ? Haaaa.. Aku masih lagi cuti bersalin. Rasa macam dah lama sangat cuti. Tapi nak masuk kerja rasa malas j...

Read more »

7
KAY KAY Plant Protein Untuk Ibu Mengandung Dan Menyusu
KAY KAY Plant Protein Untuk Ibu Mengandung Dan Menyusu

KAY KAY Plant Protein Untuk Ibu Mengandung Dan Menyusu |  Masa aku mengandung tempoh hari, perkara yang paling aku risau ialah kandungan da...

Read more »

3
Cukur Jambul Di Masjid Pulau Melaka
Cukur Jambul Di Masjid Pulau Melaka

Cukur Jambul Di Masjid Pulau Melaka | Kali ni tak sempat buat majlis cukur jambul kat rumah seperti Mikhail. Masa sangat suntuk sebab ulang...

Read more »

9
Cabaran Potong Kuku Baby
Cabaran Potong Kuku Baby

2070 Cabaran Potong Kuku Baby | Bila tengok jejari kecik si anak ni, rasa seriau jer kan. Nak pegang pun rasa takut sebab halus jer. Apatah...

Read more »

5
Makanan Dalam Pantang Orang Bersalin
Makanan Dalam Pantang Orang Bersalin

Makanan Dalam Pantang Orang Bersalin | Pejam celik dah lebih 20 hari aku berpantang. Sekejap je anak pun dah makin membesar. Sebelum bersal...

Read more »

10
Peritnya Bahang Lampu Terapi Jaundis
Peritnya Bahang Lampu Terapi Jaundis

Pengalaman baru bila Muqri kena jaundis. Dulu, Mikhail tak kena jaundis, agak terkejut jugak bila anak kedua ni kena jaundis. Kebiasaannya ...

Read more »

10
Saat Kelahiran Addin Muqri
Saat Kelahiran Addin Muqri

Saat Kelahiran Addin Muqri | Alhamdulillah..hari ni dah 12 hari usia anak kedua. Sekarang, aku dah ada 2 hero dalam hidup aku. Syukur kepad...

Read more »

7
Minyak Yu Yee Memang Legend !
Minyak Yu Yee Memang Legend !

Minyak Yu Yee Memang Legend | Aku masih ingat lagi satu ketika dulu, mak aku jaga anak orang atau bahasa mudah, jadi pengasuh la. Setiap ...

Read more »

7
Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi
Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi

Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi | Aku betul-betul tak jangka dengan kandungan kali ni, aku banyak dapat pengalaman yang berbeza dar...

Read more »

10
Sakit Gigi Waktu Mengandung Memang Derita Woiii !!
Sakit Gigi Waktu Mengandung Memang Derita Woiii !!

Selalunya kalau sakit gigi, jangan sesekali diajak bergurau. Nanti ada yang kena sepak terajang, maki hamun...hahaaa. Teruk benar penangan ...

Read more »

15
Dah Nak Bersalin Ke?
Dah Nak Bersalin Ke?

Kandungan 32 minggu | Alhamdulilah...bermula rutin lawatan ke klinik setiap 2 minggu. Masih segar dalam ingatan aku, pengalaman mengandung...

Read more »
 
 
Top