3
Cukur Jambul Di Masjid Pulau Melaka
Cukur Jambul Di Masjid Pulau Melaka

Cukur Jambul Di Masjid Pulau Melaka | Kali ni tak sempat buat majlis cukur jambul kat rumah seperti Mikhail. Masa sangat suntuk sebab ulang...

Read more »

7
Cabaran Potong Kuku Baby
Cabaran Potong Kuku Baby

2070 Cabaran Potong Kuku Baby | Bila tengok jejari kecik si anak ni, rasa seriau jer kan. Nak pegang pun rasa takut sebab halus jer. Apatah...

Read more »

5
Makanan Dalam Pantang Orang Bersalin
Makanan Dalam Pantang Orang Bersalin

Makanan Dalam Pantang Orang Bersalin | Pejam celik dah lebih 20 hari aku berpantang. Sekejap je anak pun dah makin membesar. Sebelum bersal...

Read more »

10
Peritnya Bahang Lampu Terapi Jaundis
Peritnya Bahang Lampu Terapi Jaundis

Pengalaman baru bila Muqri kena jaundis. Dulu, Mikhail tak kena jaundis, agak terkejut jugak bila anak kedua ni kena jaundis. Kebiasaannya ...

Read more »

10
Saat Kelahiran Addin Muqri
Saat Kelahiran Addin Muqri

Saat Kelahiran Addin Muqri | Alhamdulillah..hari ni dah 12 hari usia anak kedua. Sekarang, aku dah ada 2 hero dalam hidup aku. Syukur kepad...

Read more »

6
Minyak Yu Yee Memang Legend !
Minyak Yu Yee Memang Legend !

Minyak Yu Yee Memang Legend | Aku masih ingat lagi satu ketika dulu, mak aku jaga anak orang atau bahasa mudah, jadi pengasuh la. Setiap ...

Read more »

7
Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi
Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi

Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi | Aku betul-betul tak jangka dengan kandungan kali ni, aku banyak dapat pengalaman yang berbeza dar...

Read more »

10
Sakit Gigi Waktu Mengandung Memang Derita Woiii !!
Sakit Gigi Waktu Mengandung Memang Derita Woiii !!

Selalunya kalau sakit gigi, jangan sesekali diajak bergurau. Nanti ada yang kena sepak terajang, maki hamun...hahaaa. Teruk benar penangan ...

Read more »

15
Dah Nak Bersalin Ke?
Dah Nak Bersalin Ke?

Kandungan 32 minggu | Alhamdulilah...bermula rutin lawatan ke klinik setiap 2 minggu. Masih segar dalam ingatan aku, pengalaman mengandung...

Read more »

16
Dah Ready Nak Cuti Bersalin !
Dah Ready Nak Cuti Bersalin !

Lega rasanya bila dah isi borang cuti bersalin untuk bulan Mei nanti. Awal giler aku isi borang cuti ni...hahahaa. Aku malas nak fikir atau...

Read more »

9
Bengkung Moden Selepas Bersalin | SHAPEE
Bengkung Moden Selepas Bersalin | SHAPEE

Bengkung Moden Selepas Bersalin | SHAPEE |  Kemain teruja aku nak bersalin tak lama lagi, sedikit demi sedikit aku persiapkan kelengkapan s...

Read more »

9
Serik Minum Air Gula !
Serik Minum Air Gula !

Serik Minum Air Gula | Alahamdulilah... Dah genap 7 bulan kandungan aku. Berbaki lagi lebih kurang 2 bulan jer lagi untuk aku nikmati saat ...

Read more »

11
MEROYAN | Penyakit Yang Paling Menakutkan Kaum Wanita
MEROYAN | Penyakit Yang Paling Menakutkan Kaum Wanita

MEROYAN | Penyakit Yang Paling Menakutkan Kaum Wanita . Sejak akhir-akhir ni, aku selalu terbaca tanpa sengaja mengenai artikel atau kes-ke...

Read more »

10
Sakit Pinggang Yang Amat Punca Jatuh Kat Lobi
Sakit Pinggang Yang Amat Punca Jatuh Kat Lobi

Sebelum ni, aku ada gak rasa sakit pinggang tapi biasalah bila mengandung, sintom sakit pinggang tu normal. Tambah lagi perut makin membesa...

Read more »

12
Doktor Hint Adik Mikhail
Doktor Hint Adik Mikhail

Hari Khamis lepas, temujanji minggu ke-20 adik Mikhail, cepat sungguh masa berlalu kan. Kalau tengok perot aku kali ni, tak seperti dah 5 b...

Read more »

15
Terjah Lokasi Viral Di Melaka
Terjah Lokasi Viral Di Melaka

Tempat Menarik Di Melaka Wajib Singgah. Sebenarnya banyak lokasi yang menarik untuk diterjah di Melaka, tapi aku tak berkesempatan nak jela...

Read more »
 
 
Top