4
Anak-anak Tak Sihat, Ibu Pun Tumpang Sakit
Anak-anak Tak Sihat, Ibu Pun Tumpang Sakit

Anak-anak Tak Sihat, Ibu Pun Tumpang Sakit | Hari ni dah genap seminggu abanglong kena kuarantin sebab chicken pox. Berjangkit kat taska. B...

Read more »

9
Hantu Kek !
Hantu Kek !

Hantu Kek | Waktu aku mengandungkan Abang Long, aku memang suka makan dessert. Kedai kek kat Presint 8 tu jadi persinggahan aku setiap min...

Read more »

6
Dia Dah Boleh Duduk
Dia Dah Boleh Duduk

Dia Dah Boleh Duduk |  Minggu depan Muqri genap usia 6 bulan. Pejam celik, macam tak percaya anak dah besar. Rasa seriau beranakkan dia pu...

Read more »

8
Oh Double M !
Oh Double M !

Oh Double M | Double M untuk si Mikhail dan si Muqri..hehehe. Akan datang jadi triple M ? Apa yang pasti, Muqri belum sedia nak jadi abang ...

Read more »

2
Rindu Kat Abang Long
Rindu Kat Abang Long

Rindu Kat Abang Long | Tiba-tiba rasa rindu kat anak sendiri walaupun setiap hari dorang ada jer depan mata. Rindu kat abang long. Ermmm.....

Read more »

12
Tak Sampai Hati Tengok Anak Batuk Berkahak
Tak Sampai Hati Tengok Anak Batuk Berkahak

Cara Hilangkan Kahak Muqri | Bila anak tak sihat ni, aku tak tau nak buat macam mana. Walaupun anak dah 2 orang, tapi masih blur bila jadi...

Read more »

10
Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan | Himalaya Wellness
Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan | Himalaya Wellness

Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan |  Aku ni, pantang orang promote produk untuk banyakan susu badan mesti aku akan cuba sebab aku nak ...

Read more »

6
Tiba-tiba Mengesot !
Tiba-tiba Mengesot !

Tiba-tiba Mengesot !| Baru jer kongsi kisah Muqri meniarap Jumaat lepas. Elok lepas aku ambik dia kat rumah pengasuh, aku letak dia atas ti...

Read more »

11
Muqri Kemaruk Meniarap
Muqri Kemaruk Meniarap

Muqri Kemaruk Meniarap |  Dah 4 bulan usia anak aku ni. Haiii..cepat sungguh membesarnya. Pejam celik, tengok dah meniarap. Genap usia 3 bu...

Read more »

13
Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah
Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah

Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah | Cuti raya haji tempoh hari aku balik kampung lebih awal dari jangkaan memandangkan cuti bers...

Read more »

9
Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4
Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4

Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4 | Tik tok tik tok.. Pejam celik, 11 Ogos tempoh hari dah masuk tahun ke-4 usia perkahwinan kami. Rasa macam d...

Read more »

5
Mood Ganti Puasa Bermula
Mood Ganti Puasa Bermula

Mood Ganti Puasa Bermula | Hari ni masuk 3 hari aku dah ganti puasa dari jumlah 30 hari. Huwaaaaa... berbaki lagi 27 hari nak lalui saat su...

Read more »

11
Bila Kami Bertiga
Bila Kami Bertiga

Bila Kami Bertiga |  Sibuk sungguh aku minggu ni. Maklumla minggu terakhir goyang kaki kat rumah sebelum lapor diri kat pejabat. Pejam celi...

Read more »

10
PUMP-IT | Hanya Sapu Untuk Milk Booster
PUMP-IT | Hanya Sapu Untuk Milk Booster

PUMP-IT | Hanya Sapu Untuk Milk Booster. Pejam celik, lebih kurang seminggu lagi aku nak masuk kerja. Akan tamatlah riwayat makan tidur kat...

Read more »

3
Kuat Cemburu !
Kuat Cemburu !

Anak sorang, macam lipas kudung. Bila anak dua ni agaknya jadi apa ek. Fuh ! Kus semangat nak kawal 2 orang anak. Haaaii..macam mana la aga...

Read more »
 
 
Top