7
Puasa Pertama Addin Mikhail
Puasa Pertama Addin Mikhail

Puasa Pertama Addin Mikhail| Dah 5 tahun umur Abanglong. Tapi aku tak perasan yang dia dah besar. Dan boleh latih berpuasa. Sehari sebel...

Read more »

3
Hari Pertama Tadika Dan Taska Anak Teruna
Hari Pertama Tadika Dan Taska Anak Teruna

Hari Pertama Tadika Dan Taska Anak Teruna | Pembuka tahun 2019, uruskan persekolahan anak² teruna ni. Hari ni Abanglong masuk tadika baru d...

Read more »

1
Addin Muqri Dah Hantar Taska
Addin Muqri Dah Hantar Taska

Rutin Makan Roti Canai Setiap Hari  | Awal Disember hari tu, aku dah mula rutin harian bawak 2 orang hero ni sarapan pagi sebab Addin Muqri...

Read more »

2
Operation Gigi Abang Long
Operation Gigi Abang Long

Operation Gigi Abang Long | Hari ni aku tergerak hati nak kongsi kisah pembedahan buang gigi abang long yang rosak sebagai kenangan untuk ...

Read more »

2
MERDEKA Untuk Anak-anak
MERDEKA Untuk Anak-anak

MERDEKA Untuk Anak-anak | Dah masuk bulan September. Rasa macam baru semalam aku dengan anak-anak sambut Hari Merdeka ke 61 kat Putrajaya n...

Read more »

4
Farm In The City Seri Kembangan Sangat Best !
Farm In The City Seri Kembangan Sangat Best !

Farm In The City Seri Kembangan Sangat Best ! haiii.. dah lama peram cerita ni kat draff. Gambar pun dah bercampur aduk. Nampak sangat blo...

Read more »

3
Kali Pertama Masuk Wad Dan Operation
Kali Pertama Masuk Wad Dan Operation

Kali Pertama Masuk Wad Dan Operation |  Kalau ikutkan hati, aku tak nak kongsi kisah ni tapi sebagai kenangan anak-anak nanti, aku gagahka...

Read more »

0
Bulan Mei, Bulan Meraikan Orang Yang Disayangi
Bulan Mei, Bulan Meraikan Orang Yang Disayangi

Bulan Mei, Bulan Meraikan Orang Yang Disayangi | Tahun 2018, bulan Mei ni aku sambut hari kelahiran untuk 3 orang teruna dalam hidup aku. B...

Read more »

10
Selera Makan Abang Long Macam Orang Tua !
Selera Makan Abang Long Macam Orang Tua !

BONNISAN | Suplement Tambah Selera Makan Anak |  Minggu lepas aku ada share gambar Abang Long pegang botol ubat kuat depan taskanya ! Yea...

Read more »

3
HFMD Punca Taska Tutup Seminggu
HFMD Punca Taska Tutup Seminggu

HFMD Punca Taska Tutup Seminggu |  Miggu lepas, aku terima info dari cikgu kelas Abang Long mengenai penyakit berjangkit HFMD yang menular...

Read more »

8
Berbaloi Bercuti Di Dash Box Hotel Cyberjaya
Berbaloi Bercuti Di Dash Box Hotel Cyberjaya

Berbaloi Bercuti Di Dash Box Hotel Cyberjaya | Dah lama rasanya tak bercuti dengan keluarga...hehe. Mencari kegembiraan dengan mengembirak...

Read more »
 
 
Top