13
Sukaneka Taska Addin Mikhail
Sukaneka Taska Addin Mikhail

Sukaneka Taska Addin Mikhail |  Minggu lepas, aku ada stalk status wasap cikgu kelas abang long. Ada la beberapa keping aktiviti dengan an...

Read more »

8
Oh Double M !
Oh Double M !

Oh Double M | Double M untuk si Mikhail dan si Muqri..hehehe. Akan datang jadi triple M ? Apa yang pasti, Muqri belum sedia nak jadi abang ...

Read more »

2
Rindu Kat Abang Long
Rindu Kat Abang Long

Rindu Kat Abang Long | Tiba-tiba rasa rindu kat anak sendiri walaupun setiap hari dorang ada jer depan mata. Rindu kat abang long. Ermmm.....

Read more »

6
Tiba-tiba Mengesot !
Tiba-tiba Mengesot !

Tiba-tiba Mengesot !| Baru jer kongsi kisah Muqri meniarap Jumaat lepas. Elok lepas aku ambik dia kat rumah pengasuh, aku letak dia atas ti...

Read more »

13
Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah
Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah

Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah | Cuti raya haji tempoh hari aku balik kampung lebih awal dari jangkaan memandangkan cuti bers...

Read more »

6
Good Bye Diapers
Good Bye Diapers

Good Bye Diapers | Fuh... kemain seronok bila anak dah tak pakai pampes siang malam. Jimat berganda-ganda tau. Genap usia Mikhail 3 tahun ...

Read more »

9
Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4
Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4

Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4 | Tik tok tik tok.. Pejam celik, 11 Ogos tempoh hari dah masuk tahun ke-4 usia perkahwinan kami. Rasa macam d...

Read more »

11
Bila Kami Bertiga
Bila Kami Bertiga

Bila Kami Bertiga |  Sibuk sungguh aku minggu ni. Maklumla minggu terakhir goyang kaki kat rumah sebelum lapor diri kat pejabat. Pejam celi...

Read more »

3
Kuat Cemburu !
Kuat Cemburu !

Anak sorang, macam lipas kudung. Bila anak dua ni agaknya jadi apa ek. Fuh ! Kus semangat nak kawal 2 orang anak. Haaaii..macam mana la aga...

Read more »

9
Cabaran Potong Kuku Baby
Cabaran Potong Kuku Baby

2070 Cabaran Potong Kuku Baby | Bila tengok jejari kecik si anak ni, rasa seriau jer kan. Nak pegang pun rasa takut sebab halus jer. Apatah...

Read more »

5
Makanan Dalam Pantang Orang Bersalin
Makanan Dalam Pantang Orang Bersalin

Makanan Dalam Pantang Orang Bersalin | Pejam celik dah lebih 20 hari aku berpantang. Sekejap je anak pun dah makin membesar. Sebelum bersal...

Read more »
 
 
Top