9
Tarikan Menarik Di Melaka
Tarikan Menarik Di Melaka

Tarikan Menarik Di Melaka | Minggu depan, bagi Wilayah Persekutuan akan cuti berpanjangan selama 5 hari. Bermula pada 31 Januari nanti bagi...

Read more »

6
Rahsia Kecantikan Kulit Muka Dengan Sista Stardust Colla Rose
Rahsia Kecantikan Kulit Muka Dengan Sista Stardust Colla Rose

Rahsia Kecantikan Kulit Muka Dengan Sista Stardust Colla Rose | Tahun ni usia aku dah pun menginjak ke angka 30-an.  Tapi masih lagi bajet...

Read more »

4
C-Trimax Produk Kurus Tanpa Rasa Lapar
C-Trimax Produk Kurus Tanpa Rasa Lapar

C-Trimax Produk Kurus Tanpa Rasa Lapar | Kalau aku cerita bab produk kurus, pasti kurang kurang yakin dengan aku. Tapi kali ni suami aku y...

Read more »

9
LAZZ Susu Kambing Sesuai Untuk Ibu Menyusu
LAZZ Susu Kambing Sesuai Untuk Ibu Menyusu

LAZZ Susu Kambing Sesuai Untuk Ibu Menyusu |  Korang pernah tengok tak iklan Lazz Susu Kambing ni kat TV ? Setiap kali keluar iklan ni kat ...

Read more »

14
Botaneco Garden Baby | Produk Organik Untuk Bayi
Botaneco Garden Baby | Produk Organik Untuk Bayi

Botaneco Garden Baby | Produk Organik Untuk Bayi   |  Pernah dengar produk ni ? Tak eh.. Ok, meh sini aku nak kongsi cerita dengan korang...

Read more »

4
Jom Rewang 2018 | Pameran Pengantin
Jom Rewang 2018 | Pameran Pengantin

Jom Rewang 2018 | Pameran Pengantin . Sekarang ni musim cuti sekolah. Tak sah kalau setiap kali ada jer cuti panjang, pasti ada majlis ken...

Read more »

7
Homestay Murah Di Port Dickson
Homestay Murah Di Port Dickson

Homestay Murah Di Port Dickson | Asyik tertangguh jer nak share ngan korang tempat aku menginap tempoh hari kat PD. Pada mulanya aku mencar...

Read more »

21
REVIEW  Kitsui Puraria Bux-Up Untuk Payudara
REVIEW Kitsui Puraria Bux-Up Untuk Payudara

REVIEW  Kitsui Puraria Bux-Up Untuk Payudara | Baca tajuk pun dah serius yea dak? hihiiii. Minggu lepas aku ada share kat facebook dan inst...

Read more »

10
Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan | Himalaya Wellness
Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan | Himalaya Wellness

Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan |  Aku ni, pantang orang promote produk untuk banyakan susu badan mesti aku akan cuba sebab aku nak ...

Read more »

12
REVIEW Kitsui Cara Atasi Masalah Keputihan |
REVIEW Kitsui Cara Atasi Masalah Keputihan |

REVIEW Kitsui Cara Atasi Masalah Keputihan | Pernah alami masalah keputihan ? Malu nak ngaku eh...eh.. Ok..ok.. tak apa, korang yang ada ma...

Read more »
 
 
Top