0
Tak Sampai Hati Tengok Anak Batuk Berkahak
Tak Sampai Hati Tengok Anak Batuk Berkahak

Cara Hilangkan Kahak Muqri | Bila anak tak sihat ni, aku tak tau nak buat macam mana. Walaupun anak dah 2 orang, tapi masih blur bila jadi...

Read more »

5
Tiba-tiba Mengesot !
Tiba-tiba Mengesot !

Tiba-tiba Mengesot !| Baru jer kongsi kisah Muqri meniarap Jumaat lepas. Elok lepas aku ambik dia kat rumah pengasuh, aku letak dia atas ti...

Read more »

11
Muqri Kemaruk Meniarap
Muqri Kemaruk Meniarap

Muqri Kemaruk Meniarap |  Dah 4 bulan usia anak aku ni. Haiii..cepat sungguh membesarnya. Pejam celik, tengok dah meniarap. Genap usia 3 bu...

Read more »

13
Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah
Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah

Bercuti Di Putera Valley Resort Tanah Merah | Cuti raya haji tempoh hari aku balik kampung lebih awal dari jangkaan memandangkan cuti bers...

Read more »

6
Good Bye Diapers
Good Bye Diapers

Good Bye Diapers | Fuh... kemain seronok bila anak dah tak pakai pampes siang malam. Jimat berganda-ganda tau. Genap usia Mikhail 3 tahun ...

Read more »

9
Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4
Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4

Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4 | Tik tok tik tok.. Pejam celik, 11 Ogos tempoh hari dah masuk tahun ke-4 usia perkahwinan kami. Rasa macam d...

Read more »

5
Mood Ganti Puasa Bermula
Mood Ganti Puasa Bermula

Mood Ganti Puasa Bermula | Hari ni masuk 3 hari aku dah ganti puasa dari jumlah 30 hari. Huwaaaaa... berbaki lagi 27 hari nak lalui saat su...

Read more »

11
Bila Kami Bertiga
Bila Kami Bertiga

Bila Kami Bertiga |  Sibuk sungguh aku minggu ni. Maklumla minggu terakhir goyang kaki kat rumah sebelum lapor diri kat pejabat. Pejam celi...

Read more »

3
Kuat Cemburu !
Kuat Cemburu !

Anak sorang, macam lipas kudung. Bila anak dua ni agaknya jadi apa ek. Fuh ! Kus semangat nak kawal 2 orang anak. Haaaii..macam mana la aga...

Read more »

5
Raya Dengan Orang Baru
Raya Dengan Orang Baru

Mood raya lagi ke ? Dah kerja ke ? Haaaa.. Aku masih lagi cuti bersalin. Rasa macam dah lama sangat cuti. Tapi nak masuk kerja rasa malas j...

Read more »

3
Cukur Jambul Di Masjid Pulau Melaka
Cukur Jambul Di Masjid Pulau Melaka

Cukur Jambul Di Masjid Pulau Melaka | Kali ni tak sempat buat majlis cukur jambul kat rumah seperti Mikhail. Masa sangat suntuk sebab ulang...

Read more »

9
Cabaran Potong Kuku Baby
Cabaran Potong Kuku Baby

2070 Cabaran Potong Kuku Baby | Bila tengok jejari kecik si anak ni, rasa seriau jer kan. Nak pegang pun rasa takut sebab halus jer. Apatah...

Read more »

5
Makanan Dalam Pantang Orang Bersalin
Makanan Dalam Pantang Orang Bersalin

Makanan Dalam Pantang Orang Bersalin | Pejam celik dah lebih 20 hari aku berpantang. Sekejap je anak pun dah makin membesar. Sebelum bersal...

Read more »
 
 
Top