2
Mary Kay At Play Memang Best Giler !
Mary Kay At Play Memang Best Giler !

Mary Kay At Play Memang Best Giler ! | Semalam aku post video tengah cuba M ary Kay At Play Matte Lip Liquid Colour . Memula rasa malu je...

Read more »

1
PROMOSI Fruits Pastry Cake Putrajaya
PROMOSI Fruits Pastry Cake Putrajaya

PROMOSI Fruits Pastry Cake Putrajaya | Entah macam mana boleh terjebak sama dalam viral ni..hehehe. Bila dah jadi viral, sambutan pun luar ...

Read more »

2
Pakej Umrah Dan Melancong Terkini | Juara Travel
Pakej Umrah Dan Melancong Terkini | Juara Travel

Pakej Umrah Dan Melancong Terkini | Juara Travel | Beberapa tahun lepas, mak aku ke tanah suci mengerjakan umrah. Aku tak ambil kisah sang...

Read more »

10
Wefie Bersama Jus Hidayah Gold Dan Menang RM 10,000
Wefie Bersama Jus Hidayah Gold Dan Menang RM 10,000

Wefie Bersama Jus Hidayah Gold Dan Menang RM 10000 |  Mood raya lagi ke? Haaaa.. dah masuk 11 Syawal ni, ada yang kerja dan ada yang masbi...

Read more »

0
Buih Mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan: Pelengkap Mandian Si Jejaka
Buih Mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan: Pelengkap Mandian Si Jejaka

  Buih Mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan: Pelengkap Mandian Si Jejaka | Dalam kehidupan dunia yang semakin mencabar  jejaka sen...

Read more »

3
Kali Pertama Masuk Wad Dan Operation
Kali Pertama Masuk Wad Dan Operation

Kali Pertama Masuk Wad Dan Operation |  Kalau ikutkan hati, aku tak nak kongsi kisah ni tapi sebagai kenangan anak-anak nanti, aku gagahka...

Read more »

0
Bulan Mei, Bulan Meraikan Orang Yang Disayangi
Bulan Mei, Bulan Meraikan Orang Yang Disayangi

Bulan Mei, Bulan Meraikan Orang Yang Disayangi | Tahun 2018, bulan Mei ni aku sambut hari kelahiran untuk 3 orang teruna dalam hidup aku. B...

Read more »

4
Mont Cabana Minyak Wangi Premium
Mont Cabana Minyak Wangi Premium

Mont Cabana Minyak Wangi Premium | Sebenarnya antara aku dengan suami, dia lebih suka bau-bauan ni. Kalau nak keluar pergi kedai beli roti...

Read more »

5
Buli Siber Perlu Dibendung !
Buli Siber Perlu Dibendung !

Buli Siber Perlu Dibendung !  Sape pernah kena buli ? Biasanya zaman sekolah memang tak sah kalau tak ada kes buli. Korang jadi mangsa bul...

Read more »

7
Annual Pass Legoland Memang Menarik
Annual Pass Legoland Memang Menarik

Annual Pass Legoland Memang Menarik |  Assalamualaikum. Hye korang semua... sihat ke ? Aku sibuk sikit kat pejabat sampai terlewat nak ceri...

Read more »
 
 
Top