5
Hari Yang Dinantikan !
Hari Yang Dinantikan !

Hari Yang Dinantikan | Yea.. hari ni lah hari yang aku tunggu setelah berkhidmat selama 11 tahun 3 bulan di sini (5.8.2007 - 4.11.2018). La...

Read more »

3
Basque Burnt Cheesecake Sedap Putrajaya
Basque Burnt Cheesecake Sedap Putrajaya

Basque Burnt Cheesecake Putrajaya | Ya ampun.. rupanya ramai jugak peminat cheesecake yea. Aku pun minat makan apa-apa jenis kek yang ad...

Read more »

1
PROMOSI Fruits Pastry Cake Putrajaya
PROMOSI Fruits Pastry Cake Putrajaya

PROMOSI Fruits Pastry Cake Putrajaya | Entah macam mana boleh terjebak sama dalam viral ni..hehehe. Bila dah jadi viral, sambutan pun luar ...

Read more »

2
MERDEKA Untuk Anak-anak
MERDEKA Untuk Anak-anak

MERDEKA Untuk Anak-anak | Dah masuk bulan September. Rasa macam baru semalam aku dengan anak-anak sambut Hari Merdeka ke 61 kat Putrajaya n...

Read more »

4
Farm In The City Seri Kembangan Sangat Best !
Farm In The City Seri Kembangan Sangat Best !

Farm In The City Seri Kembangan Sangat Best ! haiii.. dah lama peram cerita ni kat draff. Gambar pun dah bercampur aduk. Nampak sangat blo...

Read more »

0
Bulan Mei, Bulan Meraikan Orang Yang Disayangi
Bulan Mei, Bulan Meraikan Orang Yang Disayangi

Bulan Mei, Bulan Meraikan Orang Yang Disayangi | Tahun 2018, bulan Mei ni aku sambut hari kelahiran untuk 3 orang teruna dalam hidup aku. B...

Read more »

5
Brownies Murah dan Sedap Sekitar Putrajaya, Bangi, Kajang
Brownies Murah dan Sedap Sekitar Putrajaya, Bangi, Kajang

Brownies Murah dan Sedap Sekitar Putrajaya, Bangi, Kajang |  Assalamualaikum. Apa khabar semua? Allahu..lama giler tak update blog. Sibuk ...

Read more »

3
Budak Kena Buli !
Budak Kena Buli !

Budak Kena Buli ! Dah besar budak ni..haaa.. Nka jadi abang ngah tak lama lagi ...hihiii. Bulan ni genap usia 9 bulan dan paling best, bar...

Read more »
 
 
Top