0
NUVIT DERMAL WHITE SERIES Atasi Masalah Bintik Hitam
NUVIT DERMAL WHITE SERIES Atasi Masalah Bintik Hitam

NUVIT DERMAL WHITE SERIES Atasi Masalah Bintik Hitam | Hye korang.. sihat ke? Dah lama aku tak share ngan korang tentang produk-produk keca...

Read more »

2
Viral Susu Kambing Nufael
Viral Susu Kambing Nufael

Susu Kambing Viral Nufael | Sungguh ketinggalan zaman bila aku hanya dapat tau rupanya susu kambing Nufael ni dah viral...hahah. Ya ampun.....

Read more »

3
Basque Burnt Cheesecake Sedap Putrajaya
Basque Burnt Cheesecake Sedap Putrajaya

Basque Burnt Cheesecake Putrajaya | Ya ampun.. rupanya ramai jugak peminat cheesecake yea. Aku pun minat makan apa-apa jenis kek yang ad...

Read more »

7
Nasi Bamboo Sungai Klah Biasa-Biasa Jer Wak !
Nasi Bamboo Sungai Klah Biasa-Biasa Jer Wak !

Nasi Bamboo Sungai Klah Biasa-Biasa Jer Wak ! Haippp... tengok  tajuk macam gempak jer cerita yang nak share dengan korang ni..hehee. Ok, n...

Read more »

1
PROMOSI Fruits Pastry Cake Putrajaya
PROMOSI Fruits Pastry Cake Putrajaya

PROMOSI Fruits Pastry Cake Putrajaya | Entah macam mana boleh terjebak sama dalam viral ni..hehehe. Bila dah jadi viral, sambutan pun luar ...

Read more »

4
Farm In The City Seri Kembangan Sangat Best !
Farm In The City Seri Kembangan Sangat Best !

Farm In The City Seri Kembangan Sangat Best ! haiii.. dah lama peram cerita ni kat draff. Gambar pun dah bercampur aduk. Nampak sangat blo...

Read more »

2
Pakej Umrah Dan Melancong Terkini | Juara Travel
Pakej Umrah Dan Melancong Terkini | Juara Travel

Pakej Umrah Dan Melancong Terkini | Juara Travel | Beberapa tahun lepas, mak aku ke tanah suci mengerjakan umrah. Aku tak ambil kisah sang...

Read more »
 
 
Top