4
C-Trimax Produk Kurus Tanpa Rasa Lapar
C-Trimax Produk Kurus Tanpa Rasa Lapar

C-Trimax Produk Kurus Tanpa Rasa Lapar | Kalau aku cerita bab produk kurus, pasti kurang kurang yakin dengan aku. Tapi kali ni suami aku y...

Read more »

9
LAZZ Susu Kambing Sesuai Untuk Ibu Menyusu
LAZZ Susu Kambing Sesuai Untuk Ibu Menyusu

LAZZ Susu Kambing Sesuai Untuk Ibu Menyusu |  Korang pernah tengok tak iklan Lazz Susu Kambing ni kat TV ? Setiap kali keluar iklan ni kat ...

Read more »

14
Botaneco Garden Baby | Produk Organik Untuk Bayi
Botaneco Garden Baby | Produk Organik Untuk Bayi

Botaneco Garden Baby | Produk Organik Untuk Bayi   |  Pernah dengar produk ni ? Tak eh.. Ok, meh sini aku nak kongsi cerita dengan korang...

Read more »

7
Harga Telefon Bawah RM 1500
Harga Telefon Bawah RM 1500

Harga Telefon Bawah RM 1500 | Sekarang ni, telefon menjadi perkara paling penting dalam hidup. Kalau tertinggal telefon kat rumah, sanggup...

Read more »

6
Follow These Tips To Get The Right Tenant
Follow These Tips To Get The Right Tenant

There are plenty of horrible stories about tenants which are easily available online or from experienced landlords. From small offensive be...

Read more »

15
REVIEW  Kitsui Puraria Bux-Up Untuk Payudara
REVIEW Kitsui Puraria Bux-Up Untuk Payudara

REVIEW  Kitsui Puraria Bux-Up Untuk Payudara | Baca tajuk pun dah serius yea dak? hihiiii. Minggu lepas aku ada share kat facebook dan inst...

Read more »

10
Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan | Himalaya Wellness
Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan | Himalaya Wellness

Shatavari Bantu Penghasilan Susu Badan |  Aku ni, pantang orang promote produk untuk banyakan susu badan mesti aku akan cuba sebab aku nak ...

Read more »

12
REVIEW Kitsui Cara Atasi Masalah Keputihan |
REVIEW Kitsui Cara Atasi Masalah Keputihan |

REVIEW Kitsui Cara Atasi Masalah Keputihan | Pernah alami masalah keputihan ? Malu nak ngaku eh...eh.. Ok..ok.. tak apa, korang yang ada ma...

Read more »

5
5 Sebab Samsung S8 Jadi Pilihan Aku
5 Sebab Samsung S8 Jadi Pilihan Aku

5 Sebab Samsung S8 Jadi Pilihan | Dah 2 tahun aku pakai telefon Sony M5 ni. Banyak sangat jasanya kat aku dalam mengumpul memori gambar-ga...

Read more »

10
PUMP-IT | Hanya Sapu Untuk Milk Booster
PUMP-IT | Hanya Sapu Untuk Milk Booster

PUMP-IT | Hanya Sapu Untuk Milk Booster. Pejam celik, lebih kurang seminggu lagi aku nak masuk kerja. Akan tamatlah riwayat makan tidur kat...

Read more »

5
KENCING MANIS BOLEH MEMBUNUH!
KENCING MANIS BOLEH MEMBUNUH!

KENCING MANIS BOLEH MEMBUNUH! Jika dahulu, kita selalu beranggapan bahawa penyakit jantung merupakan pembunuh NO. 1 dunia. Namun, deng...

Read more »
 
 
Top