2
Rindu Kat Abang Long
Rindu Kat Abang Long

Rindu Kat Abang Long | Tiba-tiba rasa rindu kat anak sendiri walaupun setiap hari dorang ada jer depan mata. Rindu kat abang long. Ermmm.....

Read more »

11
Muqri Kemaruk Meniarap
Muqri Kemaruk Meniarap

Muqri Kemaruk Meniarap |  Dah 4 bulan usia anak aku ni. Haiii..cepat sungguh membesarnya. Pejam celik, tengok dah meniarap. Genap usia 3 bu...

Read more »

9
Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4
Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4

Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4 | Tik tok tik tok.. Pejam celik, 11 Ogos tempoh hari dah masuk tahun ke-4 usia perkahwinan kami. Rasa macam d...

Read more »

11
Bila Kami Bertiga
Bila Kami Bertiga

Bila Kami Bertiga |  Sibuk sungguh aku minggu ni. Maklumla minggu terakhir goyang kaki kat rumah sebelum lapor diri kat pejabat. Pejam celi...

Read more »

3
Kuat Cemburu !
Kuat Cemburu !

Anak sorang, macam lipas kudung. Bila anak dua ni agaknya jadi apa ek. Fuh ! Kus semangat nak kawal 2 orang anak. Haaaii..macam mana la aga...

Read more »

5
Raya Dengan Orang Baru
Raya Dengan Orang Baru

Mood raya lagi ke ? Dah kerja ke ? Haaaa.. Aku masih lagi cuti bersalin. Rasa macam dah lama sangat cuti. Tapi nak masuk kerja rasa malas j...

Read more »

10
Peritnya Bahang Lampu Terapi Jaundis
Peritnya Bahang Lampu Terapi Jaundis

Pengalaman baru bila Muqri kena jaundis. Dulu, Mikhail tak kena jaundis, agak terkejut jugak bila anak kedua ni kena jaundis. Kebiasaannya ...

Read more »

7
Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi
Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi

Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi | Aku betul-betul tak jangka dengan kandungan kali ni, aku banyak dapat pengalaman yang berbeza dar...

Read more »

4
Mikhail Demam On Off Sehingga Berdarah Hidung
Mikhail Demam On Off Sehingga Berdarah Hidung

Terima kasih kepada semua rakan-rakan yang mendoakan Addin Mikhail cepat sihat dan ada juga yang bagi tips untuk kesihatan anak aku. Allahu...

Read more »

9
Serik Minum Air Gula !
Serik Minum Air Gula !

Serik Minum Air Gula | Alahamdulilah... Dah genap 7 bulan kandungan aku. Berbaki lagi lebih kurang 2 bulan jer lagi untuk aku nikmati saat ...

Read more »

11
MEROYAN | Penyakit Yang Paling Menakutkan Kaum Wanita
MEROYAN | Penyakit Yang Paling Menakutkan Kaum Wanita

MEROYAN | Penyakit Yang Paling Menakutkan Kaum Wanita . Sejak akhir-akhir ni, aku selalu terbaca tanpa sengaja mengenai artikel atau kes-ke...

Read more »

7
KEHIDUPAN !
KEHIDUPAN !

Kehidupan.. apa yang korang boleh huraikan mengenai kehidupan? Sangat-sangat susah untuk dijelaskan mengenai kehidupan kita. Sebab setiap o...

Read more »

8
Cara Melatih Anak Ke Tandas, Kencing dan Berak Sendiri
Cara Melatih Anak Ke Tandas, Kencing dan Berak Sendiri

TRAINING 3 HARI TANPA DIAPERS. Sebenarnya, aku dah lama nak melatih Mikhail untuk free diapers tapi kekangan waktu buat aku malas..hahahaaa...

Read more »

11
Mikhail Dah Mula Serasi Di Taska
Mikhail Dah Mula Serasi Di Taska

Dah masuk minggu ke-2 Mikhail ke taska. Drama demi drama aku kena tengok setiap hari...hahahaa. Kalau bab bangun pagi, buat masa sekarang M...

Read more »

15
Pengalaman Mikhail Di Taska
Pengalaman Mikhail Di Taska

Aku tak tau nak gelak ke nak sedih tengok kelakuan anak ni ha. Betul la orang kata, minggu pertama anak-anak ke taska, tadika atau sekolah ...

Read more »

15
Terjah Lokasi Viral Di Melaka
Terjah Lokasi Viral Di Melaka

Tempat Menarik Di Melaka Wajib Singgah. Sebenarnya banyak lokasi yang menarik untuk diterjah di Melaka, tapi aku tak berkesempatan nak jela...

Read more »

9
Percutian Bajet Di Melaka Arenaa Deluxe Boutique Hotel
Percutian Bajet Di Melaka Arenaa Deluxe Boutique Hotel

Percutian Bajet Di Melaka Arenaa Deluxe Boutique Hotel. Perancangan saat akhir untuk bercuti ke Melaka minggu lepas. Aku bagitau suami nak ...

Read more »
 
 
Top