2
Rindu Kat Abang Long
Rindu Kat Abang Long

Rindu Kat Abang Long | Tiba-tiba rasa rindu kat anak sendiri walaupun setiap hari dorang ada jer depan mata. Rindu kat abang long. Ermmm.....

Read more »

3
Kuat Cemburu !
Kuat Cemburu !

Anak sorang, macam lipas kudung. Bila anak dua ni agaknya jadi apa ek. Fuh ! Kus semangat nak kawal 2 orang anak. Haaaii..macam mana la aga...

Read more »

10
Peritnya Bahang Lampu Terapi Jaundis
Peritnya Bahang Lampu Terapi Jaundis

Pengalaman baru bila Muqri kena jaundis. Dulu, Mikhail tak kena jaundis, agak terkejut jugak bila anak kedua ni kena jaundis. Kebiasaannya ...

Read more »

10
Saat Kelahiran Addin Muqri
Saat Kelahiran Addin Muqri

Saat Kelahiran Addin Muqri | Alhamdulillah..hari ni dah 12 hari usia anak kedua. Sekarang, aku dah ada 2 hero dalam hidup aku. Syukur kepad...

Read more »

7
Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi
Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi

Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi | Aku betul-betul tak jangka dengan kandungan kali ni, aku banyak dapat pengalaman yang berbeza dar...

Read more »

10
Sakit Gigi Waktu Mengandung Memang Derita Woiii !!
Sakit Gigi Waktu Mengandung Memang Derita Woiii !!

Selalunya kalau sakit gigi, jangan sesekali diajak bergurau. Nanti ada yang kena sepak terajang, maki hamun...hahaaa. Teruk benar penangan ...

Read more »

4
Mikhail Demam On Off Sehingga Berdarah Hidung
Mikhail Demam On Off Sehingga Berdarah Hidung

Terima kasih kepada semua rakan-rakan yang mendoakan Addin Mikhail cepat sihat dan ada juga yang bagi tips untuk kesihatan anak aku. Allahu...

Read more »

9
Serik Minum Air Gula !
Serik Minum Air Gula !

Serik Minum Air Gula | Alahamdulilah... Dah genap 7 bulan kandungan aku. Berbaki lagi lebih kurang 2 bulan jer lagi untuk aku nikmati saat ...

Read more »

11
MEROYAN | Penyakit Yang Paling Menakutkan Kaum Wanita
MEROYAN | Penyakit Yang Paling Menakutkan Kaum Wanita

MEROYAN | Penyakit Yang Paling Menakutkan Kaum Wanita . Sejak akhir-akhir ni, aku selalu terbaca tanpa sengaja mengenai artikel atau kes-ke...

Read more »

4
Cara Aku Berjimat Bila Harga Petrol Makin Naik
Cara Aku Berjimat Bila Harga Petrol Makin Naik

Cara Aku Berjimat Bila Harga Petrol Makin Naik | Hari Wilayah, bestnya masih lagi bercuti dna rasa malas nak pergi kerja esok. Tapi bila pa...

Read more »

7
KEHIDUPAN !
KEHIDUPAN !

Kehidupan.. apa yang korang boleh huraikan mengenai kehidupan? Sangat-sangat susah untuk dijelaskan mengenai kehidupan kita. Sebab setiap o...

Read more »

10
Sakit Pinggang Yang Amat Punca Jatuh Kat Lobi
Sakit Pinggang Yang Amat Punca Jatuh Kat Lobi

Sebelum ni, aku ada gak rasa sakit pinggang tapi biasalah bila mengandung, sintom sakit pinggang tu normal. Tambah lagi perut makin membesa...

Read more »

11
Mikhail Dah Mula Serasi Di Taska
Mikhail Dah Mula Serasi Di Taska

Dah masuk minggu ke-2 Mikhail ke taska. Drama demi drama aku kena tengok setiap hari...hahahaa. Kalau bab bangun pagi, buat masa sekarang M...

Read more »

15
Pengalaman Mikhail Di Taska
Pengalaman Mikhail Di Taska

Aku tak tau nak gelak ke nak sedih tengok kelakuan anak ni ha. Betul la orang kata, minggu pertama anak-anak ke taska, tadika atau sekolah ...

Read more »

9
Percutian Bajet Di Melaka Arenaa Deluxe Boutique Hotel
Percutian Bajet Di Melaka Arenaa Deluxe Boutique Hotel

Percutian Bajet Di Melaka Arenaa Deluxe Boutique Hotel. Perancangan saat akhir untuk bercuti ke Melaka minggu lepas. Aku bagitau suami nak ...

Read more »

21
Struggle Demi Adik Mikhail
Struggle Demi Adik Mikhail

Penantian yang dirancang oleh aku dan suami akhirnya Allah makbulkan dengan kehadiran jasad kecil dalam rahim aku yang kini barusia 13 ming...

Read more »

8
Kenangan 16 Tahun Lalu
Kenangan 16 Tahun Lalu

Dari Allah kita datang, kepada Allah kita kembali 12 Ogos 2000, Ahad.. 16 tahun yang lalu masih segar dalam ingatan aku saat sakaratul m...

Read more »

15
Ulang Tahun Perkahwinan Ke 3
Ulang Tahun Perkahwinan Ke 3

Alhamdulilah... Genap 3 tahun perkahwinan aku. Pejam celik, anak pun dah besar. Pejam celik, usia pun makin meningkat. Pejam celik, tanpa s...

Read more »

6
Rindu Abi !
Rindu Abi !

Kesian aku tengok Mikhail, dah seminggu dia tak jumpa Abi. Rindu ! Beberapa hari pertama, aku perasan yang dia suka panggil 'abi...abi....

Read more »

8
Duit Raya Halimunan Mikhail Di Tabung Haji
Duit Raya Halimunan Mikhail Di Tabung Haji

Ini salah satu kisah yang tertangguh yang aku nak share dengan korang... dah seminggu terperap kat dalam draft, hari ni kena publish la seb...

Read more »
 
 
Top