5
Mood Ganti Puasa Bermula
Mood Ganti Puasa Bermula

Mood Ganti Puasa Bermula | Hari ni masuk 3 hari aku dah ganti puasa dari jumlah 30 hari. Huwaaaaa... berbaki lagi 27 hari nak lalui saat su...

Read more »

6
Beg Raya Jadi Beg Kerja | Koleksi Mizzue
Beg Raya Jadi Beg Kerja | Koleksi Mizzue

Beg Raya Jadi Beg Kerja | Koleksi Mizzue | Sedar tak sedar dah masuk minggu ke-dua aku kerja lepas cuti bersalin. Ya Allah...sempat tak sem...

Read more »

9
Cabaran Potong Kuku Baby
Cabaran Potong Kuku Baby

2070 Cabaran Potong Kuku Baby | Bila tengok jejari kecik si anak ni, rasa seriau jer kan. Nak pegang pun rasa takut sebab halus jer. Apatah...

Read more »

10
Saat Kelahiran Addin Muqri
Saat Kelahiran Addin Muqri

Saat Kelahiran Addin Muqri | Alhamdulillah..hari ni dah 12 hari usia anak kedua. Sekarang, aku dah ada 2 hero dalam hidup aku. Syukur kepad...

Read more »

7
Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi
Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi

Sakitnya Suntikan Matang Paru-Paru Bayi | Aku betul-betul tak jangka dengan kandungan kali ni, aku banyak dapat pengalaman yang berbeza dar...

Read more »

11
MEROYAN | Penyakit Yang Paling Menakutkan Kaum Wanita
MEROYAN | Penyakit Yang Paling Menakutkan Kaum Wanita

MEROYAN | Penyakit Yang Paling Menakutkan Kaum Wanita . Sejak akhir-akhir ni, aku selalu terbaca tanpa sengaja mengenai artikel atau kes-ke...

Read more »

7
KEHIDUPAN !
KEHIDUPAN !

Kehidupan.. apa yang korang boleh huraikan mengenai kehidupan? Sangat-sangat susah untuk dijelaskan mengenai kehidupan kita. Sebab setiap o...

Read more »

10
Sakit Pinggang Yang Amat Punca Jatuh Kat Lobi
Sakit Pinggang Yang Amat Punca Jatuh Kat Lobi

Sebelum ni, aku ada gak rasa sakit pinggang tapi biasalah bila mengandung, sintom sakit pinggang tu normal. Tambah lagi perut makin membesa...

Read more »

11
Mikhail Dah Mula Serasi Di Taska
Mikhail Dah Mula Serasi Di Taska

Dah masuk minggu ke-2 Mikhail ke taska. Drama demi drama aku kena tengok setiap hari...hahahaa. Kalau bab bangun pagi, buat masa sekarang M...

Read more »

7
Lain Yang Diimpikan, Lain Yang Dapat ! Frust !
Lain Yang Diimpikan, Lain Yang Dapat ! Frust !

Sebenarnya kan,, aku nak kongsi perasaan ni ngan korang. Perasaan frust yang amat..amat frust mengalahkan frust bercinta tau dak macam mana...

Read more »

21
Struggle Demi Adik Mikhail
Struggle Demi Adik Mikhail

Penantian yang dirancang oleh aku dan suami akhirnya Allah makbulkan dengan kehadiran jasad kecil dalam rahim aku yang kini barusia 13 ming...

Read more »

11
Cara Menggunakan Noxxa Kali Pertama
Cara Menggunakan Noxxa Kali Pertama

Serius...Dah lama aku usha jer dari jauh periuk noxxa ni. Teringin nak miliki sebab terpengaruh dengan cerita liar 'masak nasi goreng 8...

Read more »

8
Kenangan 16 Tahun Lalu
Kenangan 16 Tahun Lalu

Dari Allah kita datang, kepada Allah kita kembali 12 Ogos 2000, Ahad.. 16 tahun yang lalu masih segar dalam ingatan aku saat sakaratul m...

Read more »

12
Solekan Punca Masalah Kulit Muka
Solekan Punca Masalah Kulit Muka

Sebenarnya kan, aku tak pandai nak solek muka tebal-tebal dan kat rumah aku pun yang wajib ada hanya bedak compact, lipstik, eyeliner, eye...

Read more »

8
Duit Raya Halimunan Mikhail Di Tabung Haji
Duit Raya Halimunan Mikhail Di Tabung Haji

Ini salah satu kisah yang tertangguh yang aku nak share dengan korang... dah seminggu terperap kat dalam draft, hari ni kena publish la seb...

Read more »

15
CCSC Chow Kit | Tempat Penagih ?
CCSC Chow Kit | Tempat Penagih ?

Terlalu sibuk dengan urusan dunia sehingga aku terlupa nak share sesuatu untuk korang semua tau... sesuatu yang kadang-kala kita endah tak ...

Read more »

8
Isteri Super Hero !
Isteri Super Hero !

Aku percaya dan yakin, korang akan setuju dengan aku bila aku katakan isteri super hero!! Hahaaa.. Mana datangnya hero seorang isteri?  ...

Read more »

20
VIRAL Selfie Tutup Mulut Tunjuk Cincin
VIRAL Selfie Tutup Mulut Tunjuk Cincin

Sebelum aku cerita, aku nak gelak dulu puas-puas. Entah macam mana, semua jadi viral selfie tutup mulut. Gambar pertama aku pagi tadi kat i...

Read more »
 
 
Top