1
~ renungan Jumaat ~
~ renungan Jumaat ~

“Di antara manusia ada yang mengatakan: “Kami beriman kepada Allah dan Hari Kemudian”, pada hal mereka itu sesungguhnya bukan orang-orang ya...

Read more »

8
~makna segulung ijazah~
~makna segulung ijazah~

Metro muka depan: Kerana desakan dan susah utk mendapatkan pekerjaan mereka yakni graduan sanggup menggadai maruah diri demi mencari reze...

Read more »

2
~ orang lelaki memang lurus kan? ~
~ orang lelaki memang lurus kan? ~

Alkisahnyer bermula disini.. Laki talifon, Yang oii... Abang kat kedai mamak ni... Awak nak pesan apa-apa? Bini jawab, Tak nak lah bang, b...

Read more »

0
Renungan Jumaat 1 Disember 2011
Renungan Jumaat 1 Disember 2011

Dkna Abza ^-^ Panduan ini dikirim oleh rakan-rakan dan saya sekadar ingin berkongsi dengan teman-teman sekelian. Semuga ianya memberi keman...

Read more »

1
~ renungan Jumaat ~
~ renungan Jumaat ~

“Alif laam miim. Kitab Al-Qur’an ini tidak ada keraguan padanya; petunjuk bagi mereka yang bertakwa. Iaitu mereka yang beriman kepada yang g...

Read more »

2
~ Permulaan 2011 ~
~ Permulaan 2011 ~

Salam...dan salam tahun baru..rasanya masih belum terlambat untuk aku ucapkan kepada kawan2 semua. Hari ini 19 Januari 2011 bermakna dah 19 ...

Read more »
 
 
Top