0
Hangatnya Isu Isteri Curang
Hangatnya Isu Isteri Curang

Lagi isu isteri curang yang jadi paparan Harian Metro hari ini. Bila baca tajuknya terdetik rasa sedih. Kadang kala terfikir kenapa hal se...

Read more »

0
Rezeki Dari Nuffnang
Rezeki Dari Nuffnang

Alhamdulillah.. hanya itu ucapan bagi rezeki yang Allah berikan untuk dkna.Terima kasih buat Nuffnang sebab tak terlepas pandang blog keci...

Read more »

0
Durian Party
Durian Party

Bangun pagi terus jer ingat durian kat SINI dan SINI . Muka pon belum basuh lagi dah meleleh air liur nak makan durian. Bagi peminat buah ...

Read more »

0
Menjilat Jari Menikmati Durian Crepe
Menjilat Jari Menikmati Durian Crepe

Akhirnya dkna dapat makan jugak durian crepe selepas mengidam makan durian crepe . Sebelum ni dkna hanya tengok kat facebook dan blog rupa ...

Read more »

0
ImanPuri Pilihan Hati Aku
ImanPuri Pilihan Hati Aku

ImanPuri menjadi pilihan dkna. Yea..pilihan dkna untuk mendirikan rumah tangga. Maaf! bukan berumah tangga tapi rumah yang menjadi idaman ...

Read more »

0
Mengidam Durian Crepe
Mengidam Durian Crepe

Minggu lepas dkna sempat makan beberapa biji durian...eh! beberapa ulas durian kat Kelantan. Rasanya dah lama tak makan durian. Kalau kat P...

Read more »
 
 
Top