0
Berakhirnya Tahun 2012
Berakhirnya Tahun 2012

Hari terakhir bagi tahun 2012, apa yang dikenang dan apa yang buat korang mengenangkan sesuatu? Pastinya banyak pahit dan manis telah berla...

Read more »

0
Laporan Banjir Di Kelantan
Laporan Banjir Di Kelantan

Info dari Facebook menyatakan banjir teruk di Kelantan dan banyak jalan yang ditutup oleh kenderaan ringan. Nak balik Kelantan pon masih la...

Read more »

0
Muhamad Mikhail Athif
Muhamad Mikhail Athif

Nama diberi seindah rupanya, Muhamad Mikhail Athif lahir pada 21/12/12 jam seberat 3.2 kg. Anak sulung kepada pasangan Azamimah dan Yusof ....

Read more »

0
Karnival 1001 Rasa Sate Kajang
Karnival 1001 Rasa Sate Kajang

Semalam secara tak sengaja tersinggah kat Karnival 1001 Rasa Sate Kajang . Nampak ramai orang, jadi singgah la sekejap nak tengok apa yang ...

Read more »

0
Pengurusan Rumahtangga "MASA"
Pengurusan Rumahtangga "MASA"

Siaran Motivasi Pagi di tv3 setiap hari Sabtu dan Ahad jam 7.00 pagi. Terlewat lebih kurang 15 minit siaran berlangsung, ini gara-gara ber...

Read more »

1
Permohonan Kad Pengenalan Rosak
Permohonan Kad Pengenalan Rosak

Korang dah tukar kad pengenalan baru? Haaa...dkna baru jer buat kad pengenalan baru semalam, hari ni dkna dah dapat kad pengenalan baru. Ce...

Read more »
 
 
Top