0
35 Minggu Berlalu
35 Minggu Berlalu

Hari yang paling bosan! Kenapa..kenapa..kenapa.. Bila soalan kenapa keluar itu bermakna sel-sel otak anda sedang berhubung...hahahaaa. Kat ...

Read more »

0
Harum Manis Perlis
Harum Manis Perlis

Kali pertama dengar 'harum manis'..bunyi macam seram jer kan..hahaa.. Rupanya harum manis nie buah mempelam dari Perlis. Last week ...

Read more »

0
Wordless Wednesday - Iklan -
Wordless Wednesday - Iklan -

Read more »

0
Mak Buyong Keluar Malam!!
Mak Buyong Keluar Malam!!

Lama tak keluar melepak memalam..hahaa.. Sejak kawen, ni kali pertama ikut suami keluar malam sebab dia main futsal. Itu pon sebab lokasiny...

Read more »

1
Selesai Urusan Cuti Bersalin
Selesai Urusan Cuti Bersalin

Alhamdulilah.. satu persatu urusan dan persediaan untuk bersalin selesai. Persediaan asas untuk kelengkapan baby dah pun selesai, yang ting...

Read more »

0
Surprise Untuk Suami
Surprise Untuk Suami

Yeeeaaaahhaa.. betul-betul menjadi surprise kali ni untuk suami. Sila percaya wahai kawan-kawan, bila isteri buat surprise selalunya menjad...

Read more »
 
 
Top