0
Genap 6 bulan !
Genap 6 bulan !

Hari ni genap 6 bulan usia Mikhail. Alhamdulilah.. cepat sungguh rasanya anak membesar. Pejam celik, hanya pandai minum susu sekarang dah p...

Read more »

0
Alergik Kentang dan Ayam ??
Alergik Kentang dan Ayam ??

Alhamdulilah...Selera makan Mikhail makin bertambah-tambah. Lagi-lagi bila dkna dah mula bagi dia makan bubur dan lain-lain makanan. Sebelu...

Read more »

0
Berat Hati !
Berat Hati !

Baru jer hantar Mikhail ke rumah pengasuh...ermmm.. Dari tadi lagi hati rasa macam sesuatu...berat hati..ermm... Kalau tak kerja atau banya...

Read more »

0
Bila Anak Dah Panjang Akal...
Bila Anak Dah Panjang Akal...

Lepas demam hari tu, Mikhail nampak makin panjang akal. Macam-macam perangai baru dia tunjuk, yea laaa.. lagi beberapa hari genap usia 6 bu...

Read more »

0
Akhirnya, Swimming Jugak Mikhail
Akhirnya, Swimming Jugak Mikhail

Selepas 2 minggu Mikhail ke Hipopo Baby Spa untuk Massage  , akhirnya tercapai jugak hasrat ibu nak tengok Mikhail berenang..hahaaaa.. yang...

Read more »

0
Jangkitan Rotavirus Pada Mikhail
Jangkitan Rotavirus Pada Mikhail

Macam inilah keadaan Mikhail ketika terkena jangkitan Rotavirus. Gambar diatas pada 26 Oktober 2014 dan gambar bawah pada 30 Oktober 201...

Read more »
 
 
Top