6
Lokasi Kaki Pancing - Kolam Pancing Tok Batin Batu Caves
Lokasi Kaki Pancing - Kolam Pancing Tok Batin Batu Caves

Buat kaki pancing, haaa.. kat sini Dkna nak kongsi satu lokasi pancing yang menarik. Kali pertama Dkna ke sini, apa yang Dkna tengok 'w...

Read more »

5
Pecah Peluh Bila Berzumba
Pecah Peluh Bila Berzumba

Kali pertama Dkna berzumba, memang pecah peluh dibuatnya walaupun nampak ringkas dan sempoi jer zumba ni. Aktiviti ni dianjurkan oleh pihak...

Read more »

9
Happy Birthday Mikhail
Happy Birthday Mikhail

Selamat ulang tahun kelahiran buat anak teruna, Mikhail. Genap usia setahun pada hari Ahad ,  10 Mei 2015 . Rasa macam baru semalam melalui...

Read more »

8
Ke Kecemasan Akibat Tonsil
Ke Kecemasan Akibat Tonsil

Anak teruna tiba-tiba demam. Emm.. mula-mula tu duk fikir nak tumbuh gigi sebab air mulut dia asyik melelah je. Kemudian, esok genap setahu...

Read more »

6
Mana Jari Sakit?
Mana Jari Sakit?

Balik kampung dengan jari sakit, bila atok tanya 'mana jari sakit?' terus dia angkat lengan, tunding jarinya yang melecur. Kalau ta...

Read more »

4
Happy Birthday Suami
Happy Birthday Suami

Hari ni ulang tahun kelahiran suami. Dah tua rupanya suami ku..hehehehe.. Untungla kahwin dengan bini yang jauh lebih muda kan..ehehheee.. ...

Read more »
 
 
Top