3
Bahaya Simpan Baki Ubat Demam Dalam Peti Sejuk
Bahaya Simpan Baki Ubat Demam Dalam Peti Sejuk

Aku tertarik dengan tajuk Ketahui Sebab tak Boleh Simpan Baki Ubat Demam Dalam Peti Sejuk di blog gosip OhBulan. Kebanyakan daripada kita ...

Read more »

7
Cara Melatih Anak Makan Sayur Dengan VG Kids
Cara Melatih Anak Makan Sayur Dengan VG Kids

Aku, waktu kecil dulu makan jer beberapa jenis sayur yang mak aku masak. Tapi bila dah makin besar dan makin tua ni, sayur adalah makanan y...

Read more »

9
Teka Berat Aku !
Teka Berat Aku !

Semalam, sambil tunggu Mikhail mandi aku terpandang diri sendiri kat cermin. Ermmm..sedih tengok diri sendiri dengan persoalan "bila a...

Read more »

3
Seronok Jumpa Abi !
Seronok Jumpa Abi !

Semalam, aku dengan Mikhail ke Kolompur tuk pickup suami. Alhamdulillah.. Suami aku dah selesai kursus selama 2 minggu. Pejam celik, sekeja...

Read more »

12
Solekan Punca Masalah Kulit Muka
Solekan Punca Masalah Kulit Muka

Sebenarnya kan, aku tak pandai nak solek muka tebal-tebal dan kat rumah aku pun yang wajib ada hanya bedak compact, lipstik, eyeliner, eye...

Read more »

6
Rindu Abi !
Rindu Abi !

Kesian aku tengok Mikhail, dah seminggu dia tak jumpa Abi. Rindu ! Beberapa hari pertama, aku perasan yang dia suka panggil 'abi...abi....

Read more »
 
 
Top