2
Mary Kay At Play Memang Best Giler !
Mary Kay At Play Memang Best Giler !

Mary Kay At Play Memang Best Giler ! | Semalam aku post video tengah cuba M ary Kay At Play Matte Lip Liquid Colour . Memula rasa malu je...

Read more »

1
PROMOSI Fruits Pastry Cake Putrajaya
PROMOSI Fruits Pastry Cake Putrajaya

PROMOSI Fruits Pastry Cake Putrajaya | Entah macam mana boleh terjebak sama dalam viral ni..hehehe. Bila dah jadi viral, sambutan pun luar ...

Read more »

2
MERDEKA Untuk Anak-anak
MERDEKA Untuk Anak-anak

MERDEKA Untuk Anak-anak | Dah masuk bulan September. Rasa macam baru semalam aku dengan anak-anak sambut Hari Merdeka ke 61 kat Putrajaya n...

Read more »

4
Farm In The City Seri Kembangan Sangat Best !
Farm In The City Seri Kembangan Sangat Best !

Farm In The City Seri Kembangan Sangat Best ! haiii.. dah lama peram cerita ni kat draff. Gambar pun dah bercampur aduk. Nampak sangat blo...

Read more »

2
Pakej Umrah Dan Melancong Terkini | Juara Travel
Pakej Umrah Dan Melancong Terkini | Juara Travel

Pakej Umrah Dan Melancong Terkini | Juara Travel | Beberapa tahun lepas, mak aku ke tanah suci mengerjakan umrah. Aku tak ambil kisah sang...

Read more »

10
Wefie Bersama Jus Hidayah Gold Dan Menang RM 10,000
Wefie Bersama Jus Hidayah Gold Dan Menang RM 10,000

Wefie Bersama Jus Hidayah Gold Dan Menang RM 10000 |  Mood raya lagi ke? Haaaa.. dah masuk 11 Syawal ni, ada yang kerja dan ada yang masbi...

Read more »
 
 
Top