2
~ merry christmas ~
~ merry christmas ~

Salam tuk semua... Da lama rasanya x reka n3 kat blog nie :) xtau nak tulis apa...bagi n3 kali ni aku nak wish merry christmas wat kwn2 yang...

Read more »

2
SATIR????
SATIR????

Satir maksudnya batasan bagi orang yang solat. Satir maksudnya batasan bagi orang yang solat. orang yang solat di atassajadah bererti saja...

Read more »

2
"Putrajaya Agrobazaar"
"Putrajaya Agrobazaar"

Salam dan selamat pagi... Bagi mereka yang dah lama x balik kg untuk menikmati kemanisan buah2an, dijemput datang beramai-ramai ke "Pu...

Read more »

8
- ditinggalkan berbogel di rumah usang -
- ditinggalkan berbogel di rumah usang -

INAP ditinggalkan bersendirian tanpa berpakaian menyuap sisa makanan di atas katil di rumahnya di Kampung Melekek Dalam, Alor Gajah, Melaka....

Read more »

3
... kosong ....
... kosong ....

Pernah korang rasa kosong ?? Macam ... aduuuii... susahnya nak terangkan... Rasa nie tetiba jer tau.. bukan macam rasa sedih atau hepi.. Ras...

Read more »

3
~ majlis pertunangan ~
~ majlis pertunangan ~

salam sayang wat sumer... Hari nie cuaca kat Putrajaya mendung ajer...mud aku ari nie pon sama jer ngan cuaca kat luar..redup...x hepi...x ...

Read more »

2
~ renungan pagi jumaat ~
~ renungan pagi jumaat ~

“Mereka menjawab: “Apakah kamu datang kepada kami untuk memalingkan kami dari (menyembah) tuhan-tuhan kami? Maka datangkanlah kepada kami az...

Read more »

1
:- shin chan -:
:- shin chan -:

Selamat petang .... Korang tgh wat per pttg2 camni?? jam da hampir kul 5..nak wat keje pon da malas..byk alasan yg d berikan...jom kite lay...

Read more »

4
... kenangan beliau ...
... kenangan beliau ...

Sape x kenal beliau?? Semua org mengenali Tun Dr.M ... Jasa-jasa Tun Dr. Mahathir kepada Malaysia tidak dapat di nilai, yang kita nampak ...

Read more »

3
:- kepenatan -:
:- kepenatan -:

tgk pic 2...huhuuu..x ckp kaki n tgn aku wat keje tuk bln DISEMBER .. aduuuuiiiiiiiii....da beberapa mlm bdn aku terasa sakit2..maybe sbb t...

Read more »

4
~ untuk renungan bersama ~
~ untuk renungan bersama ~

BACE SAMPAI HABIS!!! Ni adalah benar... Sila baca sehingga habis... Dan tlg sebarkan kepada seberapa byk org islam yg boleh.. Ini Adalah ...

Read more »

3
........ argh!!!! .........
........ argh!!!! .........

Pernah x korang rasa strees yang terlampau??? arrrrrrrrrgghhhh!!! Bila dalam keadaan macam nie per korang akan wat ey?? Otak mula berfiki...

Read more »

6
: Fashion Terbaru BAIK PUNYA :
: Fashion Terbaru BAIK PUNYA :

Salam sumer... juz nak tya pendapat korang kalo tgk pic nie... minta kawan2 komen untuk :- 1) suami 2) isteri 3) baby

Read more »

3
Keep Laughing ~ Part 3 -
Keep Laughing ~ Part 3 -

our life

Read more »

1
Keep Laughing ~ Part 2 ~
Keep Laughing ~ Part 2 ~

"our life"

Read more »

2
Keep Laughing ~ Part 1 ~
Keep Laughing ~ Part 1 ~

our life !!!

Read more »

3
< cara menadah tangan/berdoa yang betol >
< cara menadah tangan/berdoa yang betol >

Hari isnin pembuka segala hari...ada bermacam2 mud untuk bgn seawal pg.. Ada yang hepi dpt pergi keje dan ada juga yang tersangat malas perg...

Read more »

3
:: water and lava ::
:: water and lava ::

(Please let the pics open. Might take some time on a slower connection. Or might be server problemIf you can't see the pictures, right c...

Read more »

3
~ cintailah aku seadanya aku ~
~ cintailah aku seadanya aku ~

Dalam satu kisah percintaan yang menarik. Sepasang suami isteri berjalandi tepi sebuah tasik yang indah. Kemudian mereka berhenti di sebua...

Read more »

2
:- musim cuti sekolah vs musim kenduri kawin -:
:- musim cuti sekolah vs musim kenduri kawin -:

salam n selamat ptg wat kwn2 sume.. Apa citer yang menarik untuk dikongsi bersama?? Nak tau x per yg sedang bermen di fikiran aku skr...

Read more »

5
~ Most Beautiful River In Columbia ~
~ Most Beautiful River In Columbia ~

The river that ran away to paradise - During a brief span between wet and dry seasons, when the water level is just right, the many varietie...

Read more »

1
GUIDE TO A BETTER LIFE - GOOD ONE ...
GUIDE TO A BETTER LIFE - GOOD ONE ...

This is amazing, he died of pancreatic cancer in 2008, but wrote a book ‘The last lecture” before then, one of the bestsellers in 2007. What...

Read more »

1
:: Jadilah Lelaki Paling Menarik Di Mata Wanita ::
:: Jadilah Lelaki Paling Menarik Di Mata Wanita ::

MENJADI LELAKI IDAMAN WANITA MEMANG TIDAK SUKAR SEKIRANYA ANDA MENGETAHUI APA YANG DISUKAI WANITA. SELAIN ITU, IKUTI JUGA TIPS DI BAWAH INI ...

Read more »

3
- Mengukur Stress -
- Mengukur Stress -

Anda ingin mengetahui tingkat kemampuan anda dalam menghadapi stress....sila tengkok gambar ini. Bila makin cepat bergeraknya, makin stre...

Read more »

0
:- untuk renungan -:
:- untuk renungan -:

Sesekali jadilah sahabat yg mendengar dari yg hanya bercerita… Ambillah masa untuk memahami hati dan perasaan sahabat… Kerana dia juga seor...

Read more »

1
"Muntahlah atas tangan Amid."
"Muntahlah atas tangan Amid."

Semoga cerita begini sedikit sebanyak memberi kesedaran dan panduan..... Assalamualaikum dan salam sejahtera. "Muntahlah atas tangan A...

Read more »

3
:- Don't always sleep late! -:
:- Don't always sleep late! -:

Good rest and sound sleep is very important... if u don't sleep well, The toxins in your body will accumulate... Affecting your health...

Read more »

2
:- Hari kiamat -:
:- Hari kiamat -:

✐ Selepas Malaikat Israfil meniup sangkakala (bentuknya seperti tanduk besar) yang memekakkan telinga, seluruh makhluk mati kecuali Izrail &...

Read more »

1
ILUSI MATA KURNIAAN ALLAH
ILUSI MATA KURNIAAN ALLAH

Cuba lihat pada 3 TITIK di kalimah ALLAH selama 10 saat sambil berselawat dan alihkan pandanganpd dinding kosong selama 10 saat juga.. liha...

Read more »

5
:- th!s !s a b0at -:
:- th!s !s a b0at -:

'The boat' For the guests, 5 suites with sea views (on the middendek). There is also a reading room equipped. The dining room...

Read more »
 
 
Top